۲۴ مهر ۱۴۰۱، ۲۰:۵۴
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 84913970
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیروزی راه یاب ملل مریوان برابر مدعی قهرمانی لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور

سنندج- ایرنا- در هفته چهارم لیگ برتر والیبال مردان باشگاههای کشور، تیم راهیاب ملل مریوان توانست راه را بر پیکان تهران، تیم پرافتخار و مدعی قهرمانی، سد کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دیدار هفته چهارم و البته بازی سوم راهیاب ملل مریوان عصر امروز به میزبانی ورزشگاه زاگرس این شهر برگزار شد.

تیم راهیاب ملل مریوان در یک بازی دیدنی توانست با نتیجه ۳ بر ۲ تیم پیکان تهران را از پیش رو بردارد و امیدوارتر از قبل به دیدار حریفان بعدی خود برود.

این تیم در ست نخست با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ بر مهمان خود غلبه کرد ولی ست دوم را با  نتیجه مشابه واگذار کرد. برنده‌ ست سوم هم با اختلاف ۲ امتیاز راهیاب ملل بود که توانست ۲۵ بر ۲۳ پیکان را متوقف کند.

در ست چهارم، این پیکانی‌ها بودند که با چهار اختلاف و با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ از زمین بازی برنده خارج شدند، ولی در ست آخر و تعیین‌کننده بازی تیم راهیاب ملل مریوان با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ برنده نهایی بازی شد و ۲ امتیاز این دیدار را از آن خود کرد.

این تیم هم اکنون چهار امتیاز دارد.

سرمربی تیم راهیاب ملل مریوان در پایان بازی به خبرنگار ایرنا گفت: امروز بازی خوب، جذاب و با سرعتی را از هر دو تیم شاهد بودیم که جنگنده و پرتلاش ظاهر شدند.

آرش صادقیانی با ابراز خرسندی از اینکه تیمش توانسته برنامه‌های مدنظر را به خوبی اجرا کند، اظهار داشت: ما در همه بازی ها فارغ از اینکه مقابل چه تیمی حاضر شده‌ایم، همه تلاشمان این است تا بهترین خود در زمین باشیم.

وی تاکید کرد: در بازیهای بعدی، بهتر از بازی برابر پیکان در زمین حاضر خواهیم شد.

تیم راهیاب ملل مریوان چهارشنبه هفته جاری مقابل شهرداری ارومیه حاضر می‌شود.

این دیدار در ورزشگاه زاگرس مریوان برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha