۲۴ مهر ۱۴۰۱، ۱۴:۳۵
کد خبرنگار: 930
کد خبر: 84913550
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

تیم کشتی فرنگی قم به مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور اعزام شد

قم – ایرنا – نایب رئیس هیات کشتی قم گفت: تیم کشتی فرنگی این استان با ۱۲ کشتی گیر راهی مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور در تهران شد.

محسن وزیری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: سومین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور روز دوشنبه ۲۵  مهرماه در تهران آغاز می‌شود و با معرفی نفرات برتر در روز سه‌شنبه ۲۶ مهر به کار خود پایان خواهد داد.

وی افزود: تیم قم با ترکیبی کامل و متشکل از ۱۲ ورزشکار و چهار نفر سرپرست و مربی راهی این مسابقات شد.

وی با اشاره به ترکیب تیم قم گفت: در وزن ۳۵ کیلوگرم حمید رضا اسکندری، در  وزن ۳۸ کیلوگرم فرهاد شعبانی، در وزن ۴۱ کیلوگرم حسین یاوری، در وزن ۴۴ کیلوگرم حسین قادری و در وزن ۴۸ کیلوگرم ابوالفضل اسدی در ترکیب تیم قم قرار دارند.

وزیری افزود: در وزن ۵۲ کیلوگرم ابوالفضل شیری، در وزن ۵۷ کیلوگرم احسان سلمانپور، در وزن ۶۲ کیلوگرم امیر عباس براتی، در وزن ۶۸ کیلوگرم علی بیگدلی، در وزن ۷۵ کیلوگرم علی اصغر جباری ، در وزن ۸۵ کیلوگرم محمدامین ابوالحسنی و در وزن ۱۰۰ کیلوگرم پارسا یوسفی تیم قم را در المپیاد استعدادهای برتر همراهی می‌کنند.

وی ادامه داد: سرمربی این تیم مهدی باقری است و امیرعباس مرادی و محمدعلی حیدری به عنوان مربی این تیم را همراهی می‌کنند ضمن این که سرپرستی تیم بر عهده مهدی مراد حاصلی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha