بهره برداری مدرسه برکت روستای کلاهو بشاگرد/ افتتاح همزمان ۱۱ مدرسه در هرمزگان

بندرعباس- ایرنا- مدرسه ۶ کلاسه متوسطه دوره اول شبانه روزی برکت روستای کلاهو شهرستان بشاگرد روز یکشنبه با حضور مدیرعامل بنیاد برکت و جمعی از مسوولان به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان روز یکشنبه در مراسم بهره برداری از این فضای آموزشی گفت: این مدرسه با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان و بنیاد برکت با اعتباری افزون بر ۱۵۰ میلیارد ریال احداث شده است.

سید فخرالدین هاشمی افزود: این فضای آموزشی با زیربنایی افزون بر یکهزار و ۵۰۰ مترمربع در قالب ۶ کلاس درس، دیوار ، محوطه ، سرویس بهداشتی و سرایداری احداث شده است.

مدیرعامل بنیاد برکت همچنین به همراه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان و مدیرستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان از روند احداث ۲ خوابگاه پسرانه و دخترانه برکت در منطقه خمینی شهر واقع درشهرستان بشاگرد بازدید کرد.

افتتاح ۱۱ مدرسه برکت درهرمزگان 

۱۱ مدرسه بنیاد برکت در هرمزگان همزمان با سراسر کشور روز یکشنبه با دستور ویدئوکنفرانسی رییس دفتر رهبرمعظم انقلاب، وزیر آموزش و پرورش، سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، مدیرعامل بنیاد برکت و با حضور جمعی از مسوولان استانی به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان در آیین بهره برداری از این فضاهای آموزشی گفت: این تعداد مدرسه در قالب ۲۹ کلاس درس و زیربنای سه هزار و ۳۵۷ مترمربع احداث شده است.

سید فخرالدین هاشمی افزود: برای ساخت این فضاهای آموزشی ۳۹۰ میلیارد ریال به صورت مشارکتی بنیاد برکت و اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه ارتقای شاخص های توسعه انسانی بویژه در حوزه های مناطق محروم بسیار چشمگیر است، اظهارداشت: افتتاح ۱۱ مدرسه در قالب ۲۹ کلاس در مناطق کمتر توسعه یافته روستایی استان هرمزگان برگ زرینی از افتخارات بنیاد برکت است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان اظهار امیدواری کرد: با استمرارهمکاری بنیاد برکت و اداره کل نوسازی مدارس شاهد افتخارات چشمگیری درسراسر استان باشیم.

گفتنی است؛ امروز در آیینی به صورت همزمان در سراسر کشور تعداد ۱۵۰ مدرسه ساخته شده توسط بنیاد برکت در قالب ۵۸۲ کلاس درس به بهره برداری رسید.

بنیاد برکت در استان هرمزگان در حال حاضر ۲۳ پروژه مدرسه سازی در دست اجرا دارد.

بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ساخت ۱۰۳ فضای آموزشی در قالب ۶۸۴ کلاس در هرمزگان را با اعتباری افزون بر ۶۵۰ میلیارد ریال به صورت مشارکتی تقبل کرده است که تاکنون حدود ۹۰ مدرسه احداث و تحویل آموزش وپرورش داده شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha