۲۴ مهر ۱۴۰۱، ۱۶:۱۵
کد خبرنگار: 1206
کد خبر: 84912963
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرخاب: استقلال با بازی مالکانه تا آخرین لحظات برای برتری تلاش می‌کند

تهران- ایرنا- پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: آبی‌پوشان در این فصل بازی مالکانه را در دستور کار خود قرار می‌دهند و تا آخرین لحظه بازی برای گل زدن دست از تلاش بر نمی‌دارند.

عباس سرخاب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به برتری استقلال در دیدار برابر ذوب‌آهن در هفته نهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: استقلال موفق به شکست دادن تیمی شد که اصول دفاعی را خوب بلد است و راحت شکست نمی‌خورد. آبی‌پوشان در اصفهان اولین شکست را به رقیب خود در لیگ بیست‌و دوم تحمیل کردند.

وی افزود: مساله‌ای که در بازی‌های این فصل اهمیت استقلال اهمیت دارد این است که آنها بازی مالکانه را در دستور کار خود قرار می‌دهند، با حوصله بازی می‌کنند و تا آخرین لحظه بازی برای گل زدن دست از تلاش بر نمی‌دارند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: تیم ساپینتو در اصفهان دو نیمه متفاوت داشت، بازیکنان در نیمه نخست نتوانستند افکار تاکتیکی مربیان خود را در زمین پیاده کنند. در نیمه دوم ساپینتو با تغییراتی که به وجود آورد بازی بهتری را از این تیم شاهد بودیم.

سرخاب خاطرنشان کرد: استقلال در خط حمله ترکیب‌های مختلفی را امتحان می‌کند و به نظرم این موضوع اتفاق خوبی نیست چرا که باید هر چه سریعتر سرمربی استقلال به ترکیب ثابت خود دست پیدا کند.

وی تصریح کرد: استقلال نشان داده برای دفاع از عنوان قهرمانی خود انگیزه‌های فراوانی دارد و به طور حتم با بازیکنانی که در این تیم حضور دارد، رسیدن به این مهم دور از دسترس نیست.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: اشتباهات داوری در این فصل به ضرر استقلال بوده است، این اتفاقات باعث شد تا آبی‌پوشان چند امتیاز عقب‌تر باشند، در حالی که اگر این اشتباهات داوری نبود الان استقلال از پرسپولیس چند امتیاز بیشتر داشت.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha