۲۰ مهر ۱۴۰۱، ۱۸:۵۵
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 84910818
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مربی صنعت‌ نفت آبادان: جا انداختن تفکر سرمربی در مسابقات به زمان نیاز دارد

آبادان - ایرنا - مربی صنعت نفت آبادان گفت: جا انداختن تفکر سرمربی در مسابقات به زمان نیاز دارد و در تمرین سعی داریم نقاط ضعف را ترمیم کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بهروز مکوندی چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم‌های فوتبال صنعت‌نفت آبادان و سپاهان اصفهان اظهار داشت: بعد از تغییر سرمربی تیم و حضور فیروز کریمی در کادر فنی شرایط تیم روزبه‌روز بهتر شده و سعی داریم تا تیم روند بهتری داشته باشد.

وی افزود: امیدواریم در ادامه مسابقات تیم صنعت‌ نفت آبادان به استحقاق خود در جدول دست یابد.

مکوندی گفت: بازی‌های گذشته سپاهان اصفهان را آنالیز کردیم و این را می‌دانیم که امسال این تیم سبک بازی خود را با کادر فنی جدید تغییر داده است.

وی افزود: صنعت‌ نفت آبادان متعلق به مردم است و  استحقاق بیشتری دارند و امیدوارم تیم را در جایگاه بهتری در لیگ ببینیم و در تلاش هستیم مردم شاد شوند.

مکوندی گفت: حسن بیت‌سعید تنها مصدوم تیم برای بازی فردا است، ولی ۲ بازیکن نیز سرماخوردگی خفیف دارند و منتظر نظر کادر پزشکی برای حضور در ترکیب اصلی تیم هستیم.

وی اظهار داشت: شرایط تیم صنعت‌نفت آبادان با سپاهان به لحاظ مالی و بازیکن متفاوت است و بر این عقیده هستیم که لیگ برتر  ۲ قسمت شده و نبرد بین تیم‌های پولدار و کم‌برخوردار است که به سود لیگ برتر نیست.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان با ۱۳ امتیاز از هشت بازی خود در رده چهارم جدول و تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نیز با پنج امتیاز از هشت بازی در انتهای جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر جام خلیج‌فارس قرار دارد.

تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و سپاهان اصفهان پنجشنبه از ساعت ۱۸.۳۰ دقیقه در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم می‌روند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha