۱۷ مهر ۱۴۰۱، ۱۴:۰۵
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 84907497
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اِلمان «مرد پستچی» در بجنورد رونمایی شد

۱۷ مهر ۱۴۰۱، ۱۴:۰۵
کد خبر: 84907497
 اِلمان «مرد پستچی» در بجنورد رونمایی شد

بجنورد- ایرنا- اِلمان «مرد پستچی» امروز یکشنبه با حضور شماری از مسوولان استانی و شهرستانی همزمان با هفته پست (۱۶ تا ۲۳ مهرماه) در میدان پست شهر بجنورد رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اِلمان مرد پستچی با مشارکت شهرداری و شورای شهر بجنورد به پاس قدردانی یک قرن خدمات پست ساخته و در چهار راه پست در مقابل اداره کل پست خراسان شمالی نصب شد.

همچنین امروز رژه ناوگان موتورسیکلت و خودروهای اداره کل پست استان در سطح شهر بجنورد مرکز خراسان شمالی برگزار شد.

مدیرکل پست خراسان شمالی در آیین رونمایی از اِلمان مرد پستچی گفت: بیش از یک میلیون و ۳۰ هزار مرسوله در نیمه نخست سالجاری توسط پست استان جابجا شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۶ درصد افزایش یافت.

علی اکبر خانی افزود: تعداد مرسولات اینترنتی ارسال شده در این بازه زمانی نیز  هفت هزار و ۴۱۸ فقره بوده است که در مقایسه با بازه زمانی مشابه سال گذشته از رشد ۹.۵ درصدی برخوردار است.

وی عنوان کرد: همچنین تعداد مرسولات اینترنتی وارده به خراسان شمالی نیز ۴۸ هزار و ۳۱۹ فقره است که نسبت به سال قبل رشد ۱۶.۳ درصدی دارد.

مدیرکل پست خراسان شمالی، گلباران مزار شهدای گمنام در بجنورد، رکاب زنی دوچوخه سواران از بجنورد تا شیروان، حضور در مزار شهید زرهن در شیروان، برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار با امام جمعه بجنورد، حضور در مدارس و مهدهای کودک را از دیگر برنامه های هفته پست عنوان کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha