انتشار فیلم ویدئویی حمله رزمنده فلسطینی به پست و بازرسی "شعفاط" در قدس

تهران - ایرنا- رسانه های رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه فیلم ویدئویی حمله رزمنده فلسطینی به پست ایست و بازرسی پلیس این رژیم در ورودی اردوگاه فلسطینی "شعفاط" در شمال شرقی شهر قدس در کرانه باختری را منتشر کردند.

به گزارش ایرنا، "روعی شارون" خبرنگار شبکه تلویزیونی "کان" رژیم صهیونیستی امروز گفت که هیچ یک از نظامیان صهیونیست پایین آمدن مبارز فلسطینی از خودروی خود در وسط پست ایست و بازرسی را ندید و ایستاده بودند و وی بعد از تیراندازی موفق به ترک محل شد.

سه نظامی رژیم صهیونیستی شب گذشته در تیراندازی این مبارز فلسطینی به ایست و بازرسی نظامی در ورودی اردوگاه شعفاط در شمال شرقی قدس اشغالی زخمی شدند.

رژیم صهیونیستی سپس اعلام کرد که یکی از این سه نظامی به خاطر جراحت های وارده کشته شد.

براساس برخی گزارشها، گردان‌های شهدای الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح مسئولیت این عملیات را به عهده گرفته است.

رسانه‌های صهیونیستی شنبه شب همچنین از شنیده شدن صدای تیراندازی به همراه انجام عملیات شهادت‌طلبانه با سلاح سرد در شهر "اللد" در مرکز فلسطین اشغالی خبر دادند.

سران رژیم صهیونیستی از بیش از دو ماه اخیر و بویژه بعد از تجاوز نظامی سه روز این رژیم به نوار غزه، با افزایش مقاومت مسلحانه و مردمی ملت فلسطین در کرانه باختری روبرو هستند.

با وجود همه این تدابیر امنیتی رژیم صهیونیستی، مردم و مبارزان فلسطینی در کرانه باختری بر شدت عملیات خود علیه نظامیان و شهرک نشینان این رژیم در کرانه باختری افزوده اند؛ به گونه ای که صدای بسیاری از رسانه ها و تحلیلگران صهیونیست را درآورده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌ها تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها ربوده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha