۱۵ مهر ۱۴۰۱، ۵:۵۵
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 84905634
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حماس: جهاد اسلامی در مسیر صحیح به پیش می‌رود 

۱۵ مهر ۱۴۰۱، ۵:۵۵
کد خبر: 84905634
حماس: جهاد اسلامی  در مسیر صحیح به پیش می‌رود 

تهران-ایرنا-صالح العاروری معاون دفتر سیاسی جنبش‌ مقاومت اسلامی فلسطین؛ حماس گفت که جهاد اسلامی یک جنبش ثابتی است که در مسیر درست حرکت می کند، تغییر نکرده و مسیر خود را نیز تغییر نداده است.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری فلسطین الیوم، العاروی این سخنان را در سخنرانی در مراسم سی و پنجمین سالگرد تأسیس جنبش اسلامی در فلسطین گفته است.

این مراسم فعالیت خود را با شعار "جنگ ما تا آزادسازی قدس ادامه دارد"،   آغاز کرد.

العاروری افزود: در آن زمان مرحوم ابوابراهیم فتحی الشقاقی پرچم جهاد و مقاومت را برافراشت و این یک جنبش ثابت و اصولی، ملی و جنبشی جهادی و با اسلامی ناب است.

معاون دفتر سیاسی حماس گفت: مسیر جهاد و مقاومت مسیر تمام ماست و ما موافق جنبش جهاد در مقابله با حمله دشمن هستیم و [در نهایت] پیروز خواهیم شد.

العاروری تشکیل جنبش جهاد اسلامی را پاسخی طبیعی، قانونی و یک ضرورت ملی در مقابله با اشغالگری و تجاوزگری صهیونیست‌ها دانست و افزود: جنبش جهاد و حماس یک تیم یکپارچه هستند که در چشم‌انداز سیاسی و لوازم جنگ هم نظر و عقیده هستند.

وی افزود: برادرمان النخاله، از عنفوان جوانی برادری مجاهد بوده که با دل و جان با وی کار می‌کنیم و دست در دست هم باهمدیگر همکاری داریم.

این مقام جنبش مقاومت اسلامی  بزرگ شدن جنبش جهاد اسلامی را عظمت مقاومت ملت فلسطین در برابر اشغالگران دانست و گفت که اشغالگران در اینجا جایی ندارند و با آنان خواهیم جنگید، هرچند ما ملت متجاوزی نیستیم، اما اجازه تعدی هیچ کسی را به خود نمی‌دهیم.
العاروری خاطرنشان کرد: از خبرهای خوبی که به گوش می‌رسد، تقویت مقاومت در کرانه‌ باختری رود اردن است و ملت فلسطین سرود آزادی، استقلال و عزت را سرمی دهند.

وی گفت: ما و جهاد توافق داریم که آرمان ملت فلسطین مساله محوری است و اگر اختلافی بین ما رخ دهد، سریعا آن را رفع می‌کنیم.

العاروری در پایان باردیگر تأکید کرد: جهاد و حماس یک تیم و یگان متحد هستند، دارای راهبرد و رویکرد یکسان هستند و در اصول، دفاع از ملت فلسطین و چشم‌انداز سیاسی متفق القول هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha