گرامیداشت ۴۰۰شهید روحانی مازندران برگزار شد

ساری -ایرنا- همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) و آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) آیین گرامیداشت ۴۰۰شهید روحانی مازندران امروز چهارشنبه در ساری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا این مراسم با همکاری دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران ؛ مدارس حوزه علمیه و سپاه کربلا مازندران با سخنرانی آیت‌الله سید احمد خاتمی عضو فقهای شورای نگهبان و امام جمعه موقت تهران در ساری برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در این مراسم ضمن گرامیداشت ۱۰هزار و ۴۰۰شهید استان از این استان به عنوان استان پیشرو در تقدیم  شهدا به نظام یاد کرد و گفت که همواره باید در همه. برنامه ها راه شهدا را الگوی قرار بدهیم چراکه عزت و اقتدار امروز نظام به برکت خون شهدا است.

گرامیداشت ۴۰۰شهید روحانی مازندران برگزار شد

آیت الله محمد باقر محمدی لایینی با ذکر این نکته که امروز نیز به برکت فداکاری ها و رشادت های نیروی انتظامی و بسیج فتنه و آشوب سرکوب شده است گفت که  تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی در آرام کردن حوادث اخیر ستودنی است 

وی ادامه داد:: دشمنان از زمان‌های مختلف برای ایجاد و رقم توطئه برنامه ریزی کرده بودند ولی با عنایت  خداوند و درایت رهبری  مکر و توطئه آنان خنثی شد.

امام جمعه ساری حوادث و فتنه‌ها را برای کشور را  آموزنده توصیف کرد و گفت که مردم ما در این حوادث راه خود را از آشوبگران جدا کردند و با آنان همراهی نکردند.

وی ادامه داد : ملت ایران با گام‌های استوار، راه شهیدان و حضرت امام راحل را ادامه می‌دهند و در این مسیر هیچ ترس و واهمه‌ای ندارند زیرا وعده خداوند صادق است و لشکر خداوند پیروز و دشمنان دین رسوا می‌شوند. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha