راه‌اندازی قطار سریع‌السیر مشهد-تهران توسعه خراسان رضوی را در بردارد

مشهد-ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: راه‌اندازی قطار سریع‌السیر مشهد- تهران نیاز امروز است و ایجاد آن باعث توسعه استان و جهش بزرگ در کشور به شمار می‌رود.

یعقوبعلی نظری روز دوشنبه در حاشیه نشست تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری و مراکز اقامتی استان در گفت وگو با خبرنگاران افزود: اسکان و حمل و نقل ارزان از مولفه‌های مهم زیارت است و از طرفی بیشترین تعداد زائران امام رضا(ع) در مسیر تهران- مشهد تردد دارند، لذا راه‌اندازی قطار سریع السیر این مسیر مورد تاکید است.

استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: در دهه پایانی ماه صفر امسال همه بخشها و اصناف خوب عمل کردند، بویژه مردم که به شکل گسترده در صحنه بودند.

نظری افزود: جامعه هتلداران و یا اقامتگاه داران مشهد علاوه بر رعایت حقوق مردم به تکریم زائران پرداختند و برخی از این صنف خدمات فرهنگی و اسکان موقت را علاوه بر خدمات معمول صنفی به زائران ارائه کردند.

بیش از نیمی از هتلهای ایران در مشهد قرار دارند و در مجموع ظرفیت اقامتگاه های رسمی شامل هتل، مهمانپذیر و خانه مسافر ۱۲۹ هزار تخت می باشد.

راه‌اندازی قطار سریع السیر مشهد-تهران قرار بود در دولت گذشته با تامین منابع از طریق فایناس خارجی انجام شود که به نتیجه نرسید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha