۶ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۴۹
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84899213
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار کردستان: خدمات سپاه به جامعه قابل تقدیر است

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان با بیان اینکه خدمات سپاه به جامعه قابل تقدیر است گفت: سپاه در طول بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی، نشان داده که نهادی مردمی و انقلابی بوده و این مهم قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا روز چهارشنبه در مراسم نهضت کمک مومنانه در سنندج اظهار داشت: سپاه و بسیج با رشادت ها و خدمات صادقانه خود، اهداف مد نظر امام(ره) به عنوان تشکیل دهنده این نهاد را تحقق بخشیده اند.

وی خدمات سپاه در زمینه های خود به ویژه بحث محرومیت زدایی را بسیار ارزشمند دانست و افزود: قطعا این نهاد مقدس با قدرت و بیش از گذشته در راستای خدمت به مردم و اقشار ضعیف جامعه گام برخواهد داشت.

استاندار کردستان با اشاره به توزیع ۲۲ دوره کمک های مومنانه توسط سپاه در استان، ادامه داد: هماهنگی خوبی بین مجموعه های مختلف استان با سپاه و دستگاه قضایی وجود دارد که مایه مباهات است.

نماینده کردستان در مجلس خبرگان رهبری هم در این آیین ضمن تقدیر از خدمات سپاه در زمینه کمک های مومنانه به مردم و اقشار ضعیف جامعه، اضافه کرد: این رویه باید همچنان با قدرت ادامه یابد، چرا قشر نیازمند جامعه چشم انتظار کمک دستگاه های مختلف به ویژه سپاه است.

ماموستا فایق رستمی یادآور شد: مردم ایران اسلامی به ویژه کردستانی ها همواره و به ویژه در طول سه سال اخیر و در دوره شیوع کرونا، انسان دوستی خود را به نمایش گذشته اند.

در این آیین کار توزیع کمک‌های مومنانه شامل اهدای ۹۵ سری جهیزیه نوعروسان، یک هزار و ۴۰۰ بسته لوازم‌ التحریر و ۶ هزار جفت کفش بین اقشار ضعیف جامعه آغاز شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha