عملیات ساخت ساختمان هیات فوتبال مازندران شروع شد

ساری- ایرنا- کلنگ ساختمان هیات فوتبال مازندران عصر امروز جهارشنبه با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ مهدی تاج که برای شرکت در مجمع انتخابات هیات رییسه هیات فوتبال مازندران صبح روز چهارشنبه به ساری سفر کرد، کلنگ ساختمان هیات فوتبال مازندران را به زمین زد.

رئیس فدراسیون فوتبال در این مراسم گفت که امروز با کمک استانداری و فدراسیون فوتبال کلنگ احداث ساختمان هیات فوتبال این استان به زمین زده شد و  فدراسیون فوتبال نیز برای این منظور ۲۰۰ میلیون تومان کمک می کند.

وی با ذکر این نکته که  امیدواریم با تلاش مسوولان استان این ساختمان در بازه زمانی ۲ ساله به بهره برداری برسد ، ادامه داد: در گذشته برای ساختمان هیات های فوتبال کشور زمین تهیه شده بود ولی متاسفانه به دلیل کمبود اعتبارات همچنان بسیاری از هیات های فوتبال فاقد ساختمان مستقل هستند.

رئیس هیات فوتبال مازندران : بسیار خوشحالیم که در مراسمی با حضور همه مسوولانبه خصوص آقای تاج  آغاز روند عمرانی ساختمان هیات فوتبال مازندران با آیین کلنگ زنی آغاز به کار کرد و این نوید بخش روزهای خوبی برای فوتبال این استان خواهد بود.

رحیم درزی خلدی  ادامه داد: همانطور که در گذشته هم تاکید داشتم، یکی از اهداف و وعده های بنده، خانه دار کردن و شخصیت بخشی به ورزش اول استان مازندران بود که الحمدالله با پیگیری های شبانه روزی و کمک همه ی زحمتکشان فوتبال مازندران این هدف در روز چهارشنبه عملی خواهد شد.

درزی خلردی تاکید کرد که ساخت ساختمان هیات فوتبال مازندران شاید سالها بود که به یکی از اصلی ترین دغدغه های فوتبال استان بدل شده بود که خوشبختانه این انتظار به سر رسید.

رئیس هیات فوتبال مازندران گفت: قطعا اتمام پروژه ساختمان هیات فوتبال مازندران تنها با تلاش این هیات امکان پذیر نخواهد بود و این موضوع نیاز به کمک جدی فدراسیون فوتبال، تمامی مسولان استانی و خانواده بزرگ فوتبال مازندران دارد، انشالله بعد سالها فوتبال مازندران صاحب خانه شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha