پاتوق فیلم کوتاه کیش برگزار شد

۲۳ شهریور ۱۴۰۱، ۸:۳۳
کد خبر: 84887006
پاتوق فیلم کوتاه کیش برگزار شد

کیش - ایرنا - دومین پاتوق فیلم کوتاه با حضور جمعی از علاقه مندان حوزه سینما در جزیره کیش برگزار شد.

به گزارش ایرنا، دومین جلسه پاتوق فیلم کوتاه کیش توسط مدیریت هنری معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد و در آن فیلم‌های‌کوتاه گناه به‌کارگردانی ابوالفضل عزیزی و کپسول کپسول به‌کارگردانی امیر پذیرفته به نمایش در آمد.
در این رویداد جمعی از علاقه مندان سینما حضور داشتند و پس از اکران آثار با کارگردانان فیلم‌های به نمایش درآمده به گفت و گو نشسته و آثار را مورد تحلیل و بررسی قرار دادند.
در خلاصه داستان فیلم کوتاه گناه آمده است: فیلمی در ژانر اجتماعی است و روایت شبی است که معصومه تصمیم می‌گیرد رازی خانوادگی را که سال‌هاست پنهان مانده ، قبل از مرگ پدر شوهرش برملا کند.
در خلاصه فیلم کپسول نیز آمده است: پسر نوجوانی که علی‌رغم علاقه و استعدادش در فوتبال ناگزیر به اطاعت از پدری بوده که اسیر مادیات است و به‌هرطریق مانع رفتن او به مسابقات فوتبال می‌شود که در نهایت پس از جدال مستمر، روز موعود فرا می‌رسد و پسر تصمیم می‌گیرد با کمک دوستانش به هر شکل که شده است خود را به مسابقه فینال برساند.
هر ۲ فیلم از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران بوده و علاوه بر حضور در جشنواره های بین المللی تاکنون موفق به کسب جوایز متعددی در جشنواره‌های داخلی  شده است.
پاتوق فیلم کوتاه با هدف ارتقای سطح کیفی آثار فیلمسازان جوان، انیمیشن و فیلم‌های کوتاه برگزیده هر هفته سه شنبه شب در این جزیره  برگزار می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha