۱۹ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۴۷
کد خبرنگار: 5311
کد خبر: 84880671
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

درخشان: در پرسپولیس محکوم هستید تا بازیکن معمولی نباشید

تهران- ایرنا- پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: سعید صادقی در دیدار مقابل هوادار عملکرد بسیار خوبی داشت و همه توقع دارند او در بازی‌های دیگر هم نمایش درخشانی داشته باشد، چراکه در پرسپولیس محکوم هستید بازیکن معمولی نباشید.

به گزارش ایرنا، حمید درخشان در خصوص دیدار امروز شنبه پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان، اظهار داشت: نفت تیم سخت‌کوشی است و در خانه خود برای هر حریفی مشکل‌ساز است. عملکرد این تیم در پنج هفته ابتدایی نشان داد کهع امسال تیم متفاوتی است.

وی درباره برتری پرسپولیس مقابل هوادار در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر، اظهار داشت: تیم گل‌محمدی بازی را خیلی خوب شروع کرد و به گل هم رسید تا با استرس کمتر به فکر گل‌های بعدی باشد. به نظرم پرسپولیس روان‌تر از بازی‌های قبلی بازی کرد و هماهنگی خوبی بین خطوط تیم برقرار شده بود.

درخشان افزود: در این بازی هافبک‌های پرسپولیس عالی بازی کردند و به موقع در کارهای دفاعی و هجومی مشارکت داشتند. خط حمله همیشه نیاز به خط هافبک خوب دارد و تا مهاجمان تیم تغذیه شوند. بهترین عملکرد و بیشترین پیشرفت از نظرم، در خط هافبک بود که خیلی بهتر و هماهنگ‌تر از هفته‌های قبل کار کردند. آن‌ها تعیین می‌کنند بازی چگونه باشد و به کدام طرف برود. آن‌ها تعیین می‌کنند حریف چه شرایطی داشته باشد و آن‌ها هستند که فرصت خلق می‌کنند و از این‌رو، مهم است که خیلی خوب کار کنند. در خط هافبک، همه خوب بودند به ویژه سعید صادقی.

سرمربی اسبق پرسپولیس خاطرنشان کرد: البته صحبت از خط هافبک به معنای نادیده گرفتن عملکرد خوب سایر خطوط نیست. خط دفاع کم اشتباهی داریم که منسجم بازی می‌کند. اگر آن پنالتی مشکوک نبود، آن‌ها می‌توانستند پنجمین بازی بدون گل خورده را پشت سر بگذارند. در درون دروازه هم یک مهره مطمئن ایستاده که ایجاد اعتماد می‌کند. در خط حمله هم حرکات خوب را شاهد بودیم و یورگن لوکادیا هوشمندانه بازی کرد و گل زد. در کل باید گفت در هر چهار خط حرف برای گفتن داشتند. پرسپولیس در صدر است و هواداران هم خوشحال هستند.

درخشان: در پرسپولیس محکوم هستید تا بازیکن معمولی نباشید

درخشان ادامه داد: البته باید کارهای ترکیبی و گروهی تیم بیشتر شود. گل اول تیم هم روی یک کار گروهی به زیبایی به ثمر رسید اما گل دوم و سوم پرسپولیس روی حرکت انفرادی و نبوغ صادقی شکل گرفت که در نوع خود جالب بود.

کاپیتان پیشین پرسپولیس در خصوص بازی صادقی گفت: قرار نیست صادقی فقط در یک بازی چنین نمایشی داشته باشد و هواداران تیم انتظار دارند هم صادقی و هم دیگر بازیکنان با کیفیت بالا در میدان ظاهر شوند. تفاوت بازی کردن در پرسپولیس همین است که محکوم هستید بازیکن معمولی نباشید.

هافبک اسبق تیم ملی کشورمان در پایان خاطر نشان کرد: گرچه پرسپولیس نشان داد مدعی اول قهرمانی است ولی هنوز زود است در این مورد صحبت کرد و از هفته هشتم و نهم می‌توان ارزیابی کرد که پرسپولیس در چه شرایطی قرار دارد.

وی در پایان درباره تاثیر وقفه لیگ بر شرایط پرسپولیس تصریح کرد: تیم‌هایی مثل پرسپولیس برای رشد کردن باید بازی کنند تا هفته به هفته بهتر شوند. وقتی بازی‌ها متوقف می‌شود، این روند هم موقتا قطع می‌شود. پرسپولیس، در تیم ملی، سهم و نقش زیادی دارد و برای کمک به تیم ملی چاره‌ای جز کنار آمدن و مدیریت این شرایط نیست. در این مواقع با شروع دوباره لیگ به هر حال یکی دو هفته لازم است تا دوباره در همان مسیر خودشان قرار بگیرند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha