۱۴ شهریور ۱۴۰۱، ۱۹:۰۱
کد خبرنگار: 2506
کد خبر: 84879138
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیر مجموعه پاس‌ قوامین: یکی از بهترین زمین‌های چمن را داریم

تهران- ایرنا- مدیر مجموعه ورزشی پاس قوامین گفت: یکی از بهترین زمین‌های چمن را داریم و شرایط آن حتی از سال گذشته هم بهتر است.

به گزارش ایرنا؛ رضا پارسا روز دوشنبه پیش از آغاز دیدار تیم‌های هوادار و پرسپولیس در واکنش به انتقادات در خصوص وضعیت نامناسب زمین چمن ورزشگاه پاس قوامین، اظهار داشت: یکی از بهترین زمین‌های چمن را داریم و وضعیت آن از سال گذشته هم خیلی بهتر بوده و مورد تایید فدراسیون فوتبال است.

وی گفت:‌ زمین ورزشگاه پاس قوامین مخملی است و هیچ مشکلی ندارد. می‌گویند زمین تحت فشار بوده و چند تیم در آن تمرین یا بازی می کنند که صحت ندارد. ما میزبان هوادار و پیکان هستیم و میزبانی دو تیم تهرانی را بر عهده داریم. این زمین از لحاظ کیفی، چیزی کمتر از ورزشگاه آزادی ندارد و دوستان ما شبانه‌روز کار می‌کنند.

وی گفت: ورزشگاه پاس قوامین آمادگی پذیرش تماشاگران را هم دارد و گیت‌ها نصب شده است اما مسئولیت نبودن تماشاگران در دیدار امروز پرسپولیس از عهده ما خارج بود.

پارسا گفت: حدود ۲۰۰ پارکینگ داریم که این تعداد به اندازه گنجایش ورزشگاه نمی‌رسد. برای پارکینگ خبرنگاران هم موارد انتظامی و حراستی در میان بود و از دست مجموعه خارج است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha