ابومجاهد: مقاومت در کرانه باختری و غزه یکپارچه است/ نوآوری مبارزاتی مجاهدان فراتر از تصور صهیونیستها است

تهران – ایرنا – مدیر دفتر رسانه ای کمیته های مقاومت فلسطین گفت: مقاومت در کرانه باختری و غزه یک مقاومت واحد و یکپارچه است و بانشاط درحال گسترش مداوم و آمادگی کامل است.

محمد البریم (ابومجاهد) روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اضافه کرد: دشمن صهیونیستی درحالت پسرفت، ناکامی، شکست، هراس و نگرانی بسر می برد و این نگرانی، همه انسجام و ساختار آن را به هم ریخته است.

وی افزود: جنایت های روز افزون صهیونیست ها نشانه دستپاچگی و شکست عملیاتی این رژیم و نشانه روشن و آشکاری برافزایش قدرت مقاومت است.

ابومجاهد بیان کرد: مقاومت در کرانه باختری و غزه یک مقاومت واحدی و یکپارچه است که با اشغالگران سرزمین فلسطین مقابله می کند و مقاومت در هیچ منطقه ای جایگزین دیگری نیست بلکه با توجه به شرایط هر گروه و منطقه، تکمیل کننده یکدیگر هستند.

وی افزود: همه ساکنان، مجاهدان و گروه های مقاومت درکرانه باختری در مقابله با اشغالگران حضور و مشارکت دارند و این مقاومت در درجه اول فردی و مردمی و در سطح بالاتر گروهی است.

مدیر دفتر رسانه ای کمیته های مقاومت فلسطین گفت: ملت فلسطین در کرانه باختری و قدس و دیگر مناطق اشغالی و غزه با اشغالگری و ظلم و سرکوب روبرو هستند و از این رو افزایش عملیات ها و گسترش آن در این مناطق نتیجه طبیعی این ظلم و سرکوب است.

البریم اضافه کرد: این موضع نیاز به معادلات پیچیده ندارد زیرا سرکوب و بازداشت و جنایت های روزانه به طور طبیعی با واکنش های سازماندهی شده یا فردی و مردمی روبرو می شود.

وی افزود: ملت ما به این نتیجه رسیده است که راه حل های مبتنی بر مذاکره و سازش و مسالمت آمیز به نتیجه نخواهد رسید و بالعکس ساکنان کرانه باختری به صورت روزانه شاهد برپایی شهرک های صهیونیست نشین و هتک حرمت مقدسات و غصب سرزمین خود هستند.

ابومجاهد گفت: در مقابل جنایت های رژیم صهیونیستی کاری انجام نمی شود و صدایی از کسی بلند نمی شود از این رو ما تنها راه نجات را در مقاومت در برابر این دشمن جنایتکار می بینیم و راهی غیر از مقاومت و مقاومت بیشتر نداریم.  

وی تصریح کرد: آمادگی و نوآوری ملت و مجاهدان قهرمان فلسطین فراتر از دایره فکر و انتظار اشغالگران است و هر روز شاهد شیوه های جدیدتری برای هدف قرار دادن دشمن هستیم.

مدیر دفتر رسانه ای کمیته های مقاومت فلسطین بیان کرد: اکنون دشمن از جایی ضربه می خورد که فکر آن را هم نمی کرد و عملیات غور اردن و عملیات های پیش از آن در تل آویو، الخضیره،  دیزنکوف، شهرک اشغالی العاد و بئرالسبع نشان می دهد که دشمن از مقاومین جا مانده است و درحال تلاش برای جلوگیری از ضربات غافلگیرانه مقاومت است.

البریم افزود: مقاومت در کرانه باختری بسیار قوی و منسجم تر از گذشته است و توانایی این را دارد که به عملیات ها و ضربات خود ادامه دهد زیرا امروز ابزارها و توان لازم را برای مقابله با دشمن صهیونیستی دارد.

وی گفت: دشمن دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی قدرتمندی دارد و هنگامی که این حجم از مقابله و مبارزه مردمی با اشغالگری و جنایت های خود را پیش بینی نمی کند نشانه شکست ساختار نظامی و امنیتی آن است.

ابومجاهد بیان کرد: آینده مقاومت در کرانه باختری را ضربات آزادگان و گلوله های انقلابیون بپا خاسته در برابر دهشت افکنی و سرکوب صهیونیست ها ترسیم می کند.

وی افزود: این مقاومت با برخورداری از نیروها و مجاهدانی که تا پای جان به وظیفه خود در دفاع از سرزمین و مقدسات عمل می کنند، همه معادلات و پیش بینی های دشمن را برهم زده و همه توان آن را به فرسایش و همه نقشه های آن را به شکست کشانده است و این مقاومت تا بیرون ریختن دشمن از سرزمین فلسطین و مقدسات آن ادامه می یابد.

مدیر دفتر رسانه ای کمیته های مقاومت فلسطین گفت: ما با هرگونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی مخالفیم و هرگونه عادی سازی از طرف هر کشور، رژیم یا نهادی را محکوم می کنیم و در عادی سازی از طرف هر کشوری که باشد تفاوتی نمی بینیم.

ابومجاهد افزود: ما عادی سازی را تهدیدی برای همه امت اسلامی، قدرت و ثروت های آن می دانیم که هدف آن ادغام رژیم صهیونیستی در منطقه و دادن وجهه و حضور قانونی به آن و محاصره ملت فلسطین و مقاومت قهرمان آن است.

وی اضافه کرد: مقاومت همواره شیوه ها و نوآوری و منابع مختلفی دارد و مهمتر از آن اراده مستحکم آن است که می تواند در هر شرایطی بر قدرت و آمادگی خود برای مقابله با دشمن جنایتکار بیافزاید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha