استاندار کهگیلویه و بویراحمد: سد آبریز مطالبه به حق مردم  این استان است

یاسوج- ایرنا- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سد آبریز آینده شهرستان کهگیلویه است و این مطالبه به حق مردم در دست پیگیری است.

به گزارش ایرنا، سید علی احمدزاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سوق، اظهار داشت: این منطقه با مشکل آب آشامیدنی مواجه است و مطالبه‌گری احداث سد آبریز در دست اجرا است.

وی افزود: در این خصوص کوتاهی صورت نخواهد گرفت و  امید است مردم کمک کار ما باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: سد آبریز مطالبه به حق مردم  این استان است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد هدف از سفرهای منطقه‌ای را دیدار با مردم و رسیدگی به مشکلات آنها عنوان کرد.

احمدزاده تاکید کرد: مدیران حوزه زیرساخت برای بازدید مشکلات به سوق سفر در این سفر حضور دارند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: هم اینک بخشی از مطالبات مردم سوق مانند آبرسانی به ایدنک در حال انجام است.

وی با اشاره به اقدامات لازم برای رفع نوسانات برق کهگیلویه، گفت: ایستگاه برق دژکوه در حال اجراست و تلاش می‌شود تا اردیبهشت ماه سال آینده به بهره‌برداری برسد.

احمدزاده ادامه داد: ایمن‌سازی جاده‌های سوق توسط راه و شهرسازی نیز در دستور کار است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: طرح آبرسانی به چهار شهر کهگیلویه بزرگ تامین اعتبار  شده و پیش‌بینی می‌شود اوایل سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری برسد.

احمدزاده گفت: تامین تجهیزات مدارس سوق از خواسته‌های مردم است که در دیدار با وزیر آموزش و پرورش علاوه بر اختصاص تجهیزات مبلغ پنج میلیارد تومان برای خرید تجهیزات اختصاص داده شد و مدارس سوق تا قبل ازمهرماه مجهز می‌شوند.

گفتنی است استاندار پیش از خطبه‌های نماز جمعه در میز خدمت به صورت چهره به چهره با مردم گفت‌وگو و پس از شنیدن خواسته‌های آنها دستورات لازم را ارائه کرد.

احمدزاده همچنین در بازدید از روستای راک از مسئولان آب، برق، گاز و بنیاد مسکن خواست مشکلات روستاهای کوشک، چغل، تراب، دوریزگون و دشت مازه را بررسی و حل و فصل کنند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha