۹ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۲۲
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 84873748
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کاربران استان سمنان فضای مجازی را از تهدید به فرصت تبدیل کنند

سمنان- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: فضای مجازی ابزاری به دست دشمنان برای اهداف شوم آنها است که باید به صورت راهبردی به فرصت تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرشید فلاح روز چهارشنبه در گردهمایی فعالان فضای مجازی استان سمنان در دانشگاه آزاد اسلامی مهدیشهر با تاکید بر اینکه دشمنان از فضای مجازی امروز برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده می کنند اظهار داشت: فعالان فضای مجازی باید این تهدید را به فرصت تبدیل و برای تبیین اهداف و موفقیت های نظام و پاسخگویی به توطئه های دشمنان استفاده کنند.

وی، تبدیل سمنان به مرکز تولید محتوای دینی و ارزشی را یک هدف مهم برای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست و گفت: فعالان فضای مجازی برای مقابله با اهداف دشمنان، تهدید فضای مجازی را با هم افزایی به یک فرصت تبدیل کنند.

وی تصریح کرد: دولت آیت الله رئیسی دو راهبرد مهم دارد و بر اساس این راهبردها بر هم افزایی و مردمی سازی فعالیت ها تاکید دارد و برگزاری این گردهمایی با توجه به تشریک مساعی که صورت می گیرد بر تحقق این دو راهبرد استوار است و در این خصوص می توانیم دولت سیزدهم را در رسیدن به اهداف کمک و یاری کنیم.

فلاح، با بیان اینکه عدالت گستری در جامعه نیز بر توجه به هم افزایی و مردمی سازی فعالیت ها دست یافتی است، خواستار توجه به این دو اصل در فعالیت فعالان مجازی شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برنامه های این اداره کل برای ساماندهی فضای مجازی از طریق فعال کردن کارگروههای فضای مجازی خبر داد و گفت: در این خصوص نیز فعالیت ها و اقدامات گسترده استانی و شهرستانی در حال انجام است.

گردهمایی فعالان فضای مجازی استان سمنان با شرکت حدود ۱۳۰ نفر با مشارکت دستگاههای مختلف از جمله فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیما، سپاه پاسداران، استانداری، حوزه هنری و مرکز فضای مجازی بسیج به مدت ۲ روز در دانشگاه آزاد اسلامی مهدیشهر ادامه دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha