۸ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۱۳
کد خبرنگار: 1357
کد خبر: 84872499
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ابراز نگرانی نتانیاهو درباره آینده رژیم صهیونیستی

تهران-ایرنا- رئیس ائتلاف مخالفان در کنیست رژیم صهیونیستی بعد از نشست امنیتی با نخست‌وزیر موقت این رژیم، درباره آینده رژیم موقت صهیونیستی ابراز نگرانی کرد.

به گزارش امروز (سه شنبه) ایرنا، «تایمز اسرائیل» در گزارشی درباره نشست امنیتی دیروز «یائیر لاپید» نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی و بنیامین نتانیاهو رئیس ائتلاف مخالفان این رژیم در کِنِسِت نوشت: بررسی توافق احتمالی بین ایران و قدرت‌های جهانی موضوع این دیدار بود.

این رسانه صهیونیست به نقل از دفتر لاپید نوشت: مسائل امنیتی به‌ویژه اقدامات نظامی و دیپلماتیک برای تاثیرگذاری بر توافق احتمالی هسته‌ای بین ایران و گروه ۱+۴، از جمله مسائل مورد بحث بین لاپید و نتانیاهو بود.

نتانیاهو نیز بعد از این نشست در جمع خبرنگاران گفت: بعد از نشست با لاپید، بیشتر نگران شده است.

وی گفت: لاپید و بنی گانتس وزیر جنگ، سال گذشته خواب بودند وگرنه باید در کنگره آمریکا علیه توافق هسته‌ای با ایران لابی می‌کردند و در رسانه‌های آمریکایی حرف می‌زدند.

نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی ضمن اشاره تلویحی به پیروزی خود در انتخابات آتی کِنِسِت، از تداوم تلاش‌ها برای جلوگیری از پیشرفت هسته‌ای جمهوری اسلامی بدون توجه به سرنوشت توافق وین خبر داد.

حزب «یش‌عتید» به ریاست لاپید نیز در واکنش به اظهارات نتانیاهو اعلام کرد: وی در دوره نخست‌وزیری به امنیت این رژیم آسیب جدی زده است و هنوز هم به این کار ادامه می‌دهد.

سران رژیم صهیونیستی با اذعان به برخورداری ایران از دانش هسته‌ای و نیز احتمال دستیابی به یک توافق گروه ۱+۴ با ایران، بار دیگر در سایه اختلاف‌نظرهای خود به تکاپو افتاده‌اند تا شاید بتوانند بر این روند تاثیر بگذارند.

همزمان شبکه تلویزیونی صهیونیستی «آی ۲۴ نیوز» نیز گزارش داد که لاپید خواستار توضیح رئیس موساد درباره تحقیر آمریکا به خاطر امضای توافق هسته ای احتمالی با ایران شده است؛ امری که نشان از اختلافات داخلی و سردرگمی آنها در زمینه چگونگی برخورد با این پرونده دارد.

دیوید بارنی رئیس موساد پنج شنبه گذشته از آمریکا برای عجله در امضای توافق هسته ای انتقاد کرده و این توافق را مبتنی بر دروغ اعلام کرده بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha