۸ شهریور ۱۴۰۱، ۹:۲۴
کد خبرنگار: 1424
کد خبر: 84872149
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دهلران آماده اسکان اضطراری زائران برگشتی از عراق است

ایلام - ایرنا - فرماندار ویژه دهلران گفت: با توجه به بسته شدن مرز مهران، ستاد اربعین این شهرستان آمادگی اسکان اضطراری زائران در برگشت از مرز مهران را دارد.

لطیف صادقی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمهیدات لازم در این شهرستان برای اسکان زائران در برگشت از مرز مهران اندیشیده شده است.

وی افزود: حسینیه ها، مساجد و مدارس در این شهرستان برای اسکان اضطراری ساماندهی شده اند.

فرماندار ویژه دهلران با اشاره به اینکه مرز مهران تا اطلاع ثانوی مسدود است، تاکید کرد: از سمت اندیمشک به دهلران یعنی در ایست بازرسی سپتون نیز نیروی انتظامی و پلیس راه از ورود زائران به شهرستان برای سفر به مهران جلوگیری می کنند و تدابیر لازم در این خصوص نیز اندیشیده شده و انتظار داریم زائران از شهرهای مقصد به سمت دهلران و مهران حرکت نکنند.

صادقی یادآور شد: زائران هرگونه اطلاع رسانی در خصوص بازگشایی مرز مهران از طریق صدا و سیما و رسانه های رسمی دنبال کنند و به شایعات فضای مجازی توجهی نداشته باشند چرا که در حال حاضر مرز مهران به خاطر شرایط و نا آرامی‌ها و تجمعات سیاسی داخل عراق بسته شده است

وی اضافه کرد: پس از انسداد مرز در مهران و اعمال مدیریت در مرز خوزستان شب گذشته زائران محدودی در مساجد و حسینیه های دهلران اسکان داده شد و در این رابطه مشکل خاصی وجود نداشت و برای اسکان موقت زائران در برگشت از عراق آمادگی کامل داریم.

به گزارش ایرنا، شب گذشته به علت ناآرامی‌ها و تجمعات سیاسی داخل عراق (به ویژه استان‌های هم‌مرز با ایران) مرز مهران به سمت عراق تا اطلاع ثانوی بسته شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha