۶ شهریور ۱۴۰۱، ۸:۴۳
کد خبر: 84867752
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کاظمی: باید فضای سالن آزادی برای حریفان نفس‌گیر شود

تهران- ایرنا- ملی‌پوش بسکتبال ایران با اشاره به شرایط این تیم در راه جام‌جهانی گفت: باید در دیدارهای خانگی فضای نفس‌گیری را سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی با حضور پرشور هواداران ایجاد کرد تا بتوانیم امتیازهای لازم را کسب کنیم.

ارسلان کاظمی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، تصریح کرد: ما یک بازی مهم در این پنجره برابر ژاپن داشتیم که با تلاش بازیکنان، تدابیر کادر فنی و حمایت تماشاگران با برتری پشت سرگذاشتیم اما در پنجره بعدی هم دیدارهایی را داریم که باید از آن‌ها به سلامت عبور کنیم و این مساله محقق نخواهد شد مگر با حمایت همه جانبه هواداران؛ امیدوارم با حضور پرشور آنها فضای سنگینی در تالار بسکتبال آزادی ایجاد شود.

وی ادامه داد: در پنجره بعدی استرالیا و چین به تهران خواهند آمد و باید با حضور هواداران خود فضای سنگینی را برای آنها ایجاد کنیم. هر بازی شرایط خاص خود را دارد و نباید از هیچ مساله‌ای به راحتی بگذریم. در بازی با ژاپن هواداران ما را به خوبی حمایت کردند اما اگر قرار باشد برابر استرالیا و چین نتیجه کسب کنیم به جمعیتی بیش از این نیاز داریم که فضای سالن را به سود ایران تغییر داده و با حمایت خود ما را برای برد کمک کنند.

او که به دلیل احتمال مصدومیت از همراهی تیم ملی به استرالیا بازمانده بود در خصوص این دیدار گفت: بازی بسیار سختی در انتظار ما خواهد بود. قدرت استرالیا را همه می‌دانند و فقط همین را می‌توانم بگویم که کار سختی داریم اما باید امیدوار بود. 

گفتنی است تیم ملی بسکتبال ایران در دومین بازی‌خود از پنجره چهارم، روز هفتم شهریور ساعت ۱۳:۰۰ به وقت تهران در سیدنی به مصاف استرالیا خواهد رفت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha