۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۱۰
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 84864406
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهره‌برداری از ۶۸ طرح عمرانی شهرستان خوسف در هفته دولت

بیرجند - ایرنا - سرپرست فرمانداری خوسف گفت: همزمان با هفته دولت در این شهرستان ۶۸ پروژه افتتاح و عملیات اجرایی هشت پروژه دیگر با اعتبار ۲۹۲ میلیارد تومان آغاز می‌شود.

محمدعلی ایمانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گازرسانی به پنج روستا و پنج واحد صنعتی و تولیدی شهرستان خوسف از جمله این پروژه‌هاست که برای گازرسانی به این روستاها ۸۴ میلیارد ریال و واحدهای تولیدی ۶ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی از آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به پنج واحد تولیدی و صنعتی با پیش‌بینی ۳۰ میلیارد ریال اعتبار خبر داد و گفت: طرح گازرسانی به مسکن محرومان روستاهای منطقه نیز افتتاح و عملیات اجرایی گازرسانی به طرح نهضت ملی مسکن شهر خوسف با پیش‌بینی اعتبار ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آغاز می‌شود.

سرپرست فرمانداری خوسف اظهار داشت: همچنین طرح هادی ۱۱ روستا شامل سیوجان، کوشه سفلی، نصرآباد، نوغاب خور، فخرآباد، سلم‌آباد، گیوشاد، دولت‌آباد و اصغریه و کوشه علیا به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: با افتتاح طرح احداث شبکه فشار متوسط برای اصلاح افت ولتاژ مشترکان دهستان براکوه و کاهش تلفات شبکه شهرستان خوسف نیز ۵۳ روستا از مزایای آن برخوردار می‌شوند.

ایمانی اعتبار هزینه شده برای این طرح را ۱۰ میلیارد و ۷۰۵ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: پنج هزار و ۷۵۴ متر شبکه فشار متوسط اجرا شده که با افتتاح آن هزار و ۸۰۰ خانوار بهره‌مند می‌شوند.

وی از تامین برق شهرک ماژان و متقاضیان شهری در هفته دولت خبر داد و افزود: ترمیم و اصلاح شبکه در مناطق روستایی، تبدیل ۱۱۶ دستگاه لوازم اندازه‌گیری معمولی به هوشمند (فهام)، نصب چراغ ال ای دی در مناطق روستایی، احداث ۲ دستگاه ترانسفورماتور ۱۰۰ کیلوولت آمپر و تقویت سه دستگاه ترانسفورماتور از دیگر پروژه‌ها است.

سرپرست فرمانداری خوسف، افتتاح و آغاز عملیات اجرایی چند واحد گلخانه در محمدیه، افتتاح طرح‌های آبیاری کم‌فشار، افتتاح انبار مدیریت بحران دامپزشکی، احیا و مرمت قنوات، افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستای خور، احداث، بهسازی، مرمت و آسفالت معابر و کلنگ‌زنی ساختمان شورا و مهمانسرای خوسف را از دیگر پروژه‌های این شهرستان در هفته دولت ذکر کرد.

استان خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و مرکز شهرستان خوسف در ۳۶ کیلومتری بیرجند است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha