۹۰ نمایشنامه برای شرکت در جشنواره تئاتر فجر خراسان رضوی به ثبت رسید

مشهد-ایرنا- دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان خراسان رضوی گفت: با پایان مهلت فراخوان جشنواره تئاتر در پایان وقت اداری روز ۳۱ مرداد ماه ثبت نام ۹۰ نمایشنامه برای شرکت در جشنواره استانی تئاتر در آذر ماه انجام شد.

محمدجهانپا روز سه شنبه در گفت گو با خبرنگار ایرنا افزود: در میان آثار ثبت نامی، نمایشنامه هایی از شهرستانهای، سبزوار، تربت حیدریه، کاشمر، خلیل آباد، خواف، چناران و درگز نیز به چشم می خورد.

وی با اشاره به این که سی و دومین جشنواره تئاتر استان خراسان رضوی آذرماه ۱۴۰۱ در مشهد برگزار می شود ادامه داد: بازبینی آثار از ۳۰ مهرماه آغاز می شود و تا پانزدهم آبان ماه نتایج اعلام می شود.

بر اساس فراخوان این دوره از جشنوراه، اولویت پذیرش آثار با نمایش‌هایی است که رویکردهای امید آفرینی، ترویج فرهنگ نماز، ایثار و شهادت اندیشه های رضوی، وفاق و انسجام اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده را با بهره گیری از شیوه ها و شگردهای  جریانات روز تئاتر جهان تولید کرده باشند.

همچنین در بخش رقابتی نیز، جشنواره تئاتر استانی به آثار نمایشی تولید شده هنرمندان خراسان رضوی در فاصله زمانی اتمام جشنواره تئاتر استانی ۱۴۰۰ تا دو هفته قبل از شروع جشنواره تئاتر استانی ۱۴۰۱ اختصاص یافته است که اثر آنها حداقل پنج نوبت به اجرای عمومی رسیده باشد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha