۱۳۳ میلیارد ریال برای توسعه تاسیسات و برق‌رسانی میامی طی یکسال هزینه شد

شاهرود – ایرنا – مدیر توزیع برق میامی گفت: ۱۳۳ میلیارد و ۶۹۷ میلیون ریال اعتبار در راستای توسعه زیرساخت‌های برق‌رسانی این شهرستان از شهریور پارسال تاکنون هزینه شد.

به گزارش ایرنا، عباس ربیعی روز یکشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: ساخت پنج هزار و ۸۰۳ متر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی و روشنایی معابر در نقاط مختلف شهرستان با مبلغ ۱۴ میلیارد و ۷۴۷ میلیون ریال انجام شد.

وی اظهار داشت: توسعه ۱۶ هزار و ۷۴۴ متر شبکه فشار متوسط هوایی جهت رینگ شبکه ۲۰ کیلوولت و تأمین برق متقاضیان کشاورزی، صنعتی، عمومی و خدماتی با اعتبار ۳۷ میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال از جمله اقدام‌های انجام شده طی یک سال گذشته به شمار می‌رود.

ربیعی از نصب و اصلاح ۶۳ ایستگاه هوایی توزیع برق در این شهرستان خبر داد و افزود: این ایستگاه‌های هوایی مربوط به چاه‌های کشاورزی، دامداری، ایستگاه پمپاژ ثانویه، گلخانه، شرکت‌های صنعتی و جایگاه سوخت و همچنین نصب ۵۶ دستگاه تابلوی لوازم اندازه‌گیری قابل قطع از راه دور مشترکان کشاورزی با مبلغ ۱۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال انجام شد.

مدیر توزیع برق شهرستان میامی با بیان اینکه در این بازه زمانی بهینه‌سازی ۵۶ هزار و ۹۲۸ متر شبکه نیز انجام شد، ابراز داشت: این بهینه‌سازی شامل اصلاح پنج هزار و ۵۵۸ متر خط ۲۰ کیلوولت، بهسازی ۴۷ هزار و ۸۷۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی، ۱۵ روستای شهرستان با تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار و همچنین بهینه‌سازی سه هزار و ۵۰۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی شهر میامی و رضوان، از دیگر اقدام‌های این مدیریت محسوب می‌شود.

افتتاح ۶ طرح برق‌رسانی هفته دولت در شهرستان میامی

ربیعی با بیان اینکه ۶ طرح عمرانی در هفته دولت امسال افتتاح می‌شود، اظهار داشت: به منظور بهره‌برداری از این طرح‌ها، مبلغ ۵۲ میلیارد و ۱۹۵ میلیون ریال هزینه شد.

مدیر توزیع برق شهرستان میامی ادامه داد: این طرح‌ها در زمینه‌های توسعه، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع برق و هوشمندسازی شبکه‌ها با نصب کنتور فهام، درهفته دولت امسال بهره‌برداری می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه طرح بهسازی ۱۶ هزار و ۹۱۳ متر شبکه فشارضعیف سیمی روستاهای محمدآباد، جودانه، قوشه، کرنگ و حسین آباد کالپوش و تبدیل آن به کابل خودنگهدار با اعتبار ۳۵ میلیـارد و ۹۵۲ میلیـون ریال افتتاح خواهند شد، تصریح کرد: طرح بهینه‌سازی شبکه و جا به جایی پست عمومی روستاهای محمدآباد و جودانه به قدرت ۳۵۰ کیلوولت آمپر به مبلغ سه میلیارد و ۶۰۵ میلیون ریال، از جمله طرح‌های افتتاحی به شمار می‌رود.

ربیعی با بیان اینکه طرح ساخت شبکه روشنایی معابر خیابان مزار روستاهای عباس آباد و نردین با هزینه پنج میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: طرح هوشمندسازی شبکه با نصب هشت دستگاه تابلو لوازم اندازه‌گیری و یک دستگاه سکسیونر قطع از راه دور با اعتبار ۲ میلیارد و ۶۵۶ میلیون ریال از دیگر طرح‌هایی هستند که در هفته دولت امسال افتتاح می‌شوند.

مدیر توزیع برق شهرستان میامی ادامه داد: طرح برقراری یک دستگاه پست هوایی به ظرفیت ۱۶۰ کیلوولت آمپر و تقویت ۲ دستگاه پست هوایی به قدرت ۳۵۰ کیلوولت آمپر جهت تأمین برق متقاضیان صنعتی به مبلغ ۲ میلیارد و ۸۴۴ میلیون ریال افتتاح می‌شود.

وی اظهار داشت: طرح ساخت شبکه ۲۰ کیلوولت و نصب یک دستگاه پست هوایی به قدرت ۵۰ کیلوولت آمپر برای تأمین برق ساختمان فرمانداری از جمله طرح آماده بهره‌برداری به شمار می‌رود.

شهرستان میامی از ۲ بخش مرکزی و کالپوش تشکیل شده و با حدود ۴٠ هزار تن جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha