۲۸ مرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۴۰
کد خبر: 84859033
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بندرعباس: ایران شگفتی‌های نظامی خود را افشا نکرده است

 بندرعباس - ایرنا - نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: ایران هنوز همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دفاعی و نظامی خود را افشا نکرده است و اگر لازم شود، دنیا شگفتی‌های بسیاری از حوزه دفاعی ایران خواهد دید.

 حجت الاسلام محمد عبادی‌زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس افزود: آنچه امروز هیولای استکبار را در بند کرده است و نمی تواند به ایران نگاه کج کند، قدرت دفاعی و نظامی ما است.

 وی با اشاره به روز صنعت دفاعی اظهار داشت: این قدرت ناشی از از تلاش مجاهدانه متخصصان این حوزه است و هم اکنون نیز دشمن مبهوت است که ایران کِی و چگونه  به این درجه از توانمندی رسیده است.

 حجت الاسلام عبادی زاده اضافه کرد: پس از امضای برجام اولیه ( در دوران ریاست جمهوری اوباما در آمریکا) دشمن تصور می‌کرد ایران شروع  به خرید تسلیحات نظامی می کند اما وقتی ورود ایران به بازار صادرات تسلیحات نظامی و دفاعی را دیدند شوکه شدند.

 امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حمله به سلمان رشدی گفت: دنیای غرب در زمینه آزادی بیان سیاست و عملکرد دوگانه‌ای دارد و امروز این موضوع بر همگان اثبات شده است.

 به گفته حجت الاسلام عبادی زاده؛ غرب اقدام جسورانه در تحقق فرمان امام راحل را نقض آزادی بیان جلوه می دهد اما در موارد دیگری مانند اثبات دروغ بودن هولوکاست توسط روژه گارودی آزادی بیان را برنمی‌تابد و یا عملکرد متناقضی مانند ممنوعیت حجاب برای دختران مسلمان فرانسه در فضاهای تحصیلی و آموزشی را دارد.

 نماینده ولی فقیه در هرمزگان ادامه داد: زمانی فردی دیدگاه‌های انتقادی دارد که می‌توان به وی پاسخ داد، اما هتاکی پاسخِ استدلالی نمی‌خواهد د و باید با فرد هتاک برخورد شود.

 امام جمعه بندرعباس همچنین پیرامون مذاکرات هسته‌ای تصریح کرد: برجام در حقیقت جنگ اراده‌هاست و دشمن می‌خواهد اراده خود را تحمیل کند اما دستگاه دیپلماسی و مردم هوشیار هستند و چنین اجازه‌ای نمی‌دهند.

 حجت الاسلام عبادی زاده خاطر نشان کرد: مذاکره‌ای که ضمانت اجرایی نداشته باشد و منافع ایران را تامین نکند و یا بعد از امضا، آن را پاره کنند، فایده‌ای ندارد و مردم  هم کاری به تبلیغات رسانه‌ای دشمن نداشته باشند و بدانند آنچه به دست خواهد آمد، به نفع کشور است و ایران برای اداره امور خود، معطل برجام نخواهد ماند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha