وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت عادل آذر را تسلیت گفت

تهران- ایرنا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت عادل آذر، مشاور رئیس جمهور و رئیس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی را تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در متن پیام محمدمهدی اسماعیلی آمده است: خبر تاسف برانگیز درگذشت دوست و برادر عزیز، دکتر  عادل آذر، مشاور ریاست جمهوری اسلامی ایران، موجب تاسف و تاثر عمیق شد. این استاد ممتاز دانشگاه که سابقه طولانی خدمت به نظام مقدس اسلامی را در کسوت های مختلف داشت، انسانی متخلق، متواضع و دلسوز بود. 

اینجانب  درگذشت ناگهانی این شخصیت علمی و اجرایی را به ریاست جمهوری، خانواده عزیز و داغدارش، شاگردان و جامعه علمی کشور و مردم شریف استان ایلام، تسلیت و تعزیت می گویم و رحمت و غفران الهی را در آغاز ایام عزای سید و سالار شهیدان برای این عزیز سفر کرده، مسالت می نمایم.»

وزیر فرهنگ و اراشد اسلامی درگذشت عادل آذر را تسلیت گفت

به گزارش ایرنا، مرحوم آذر عصر روز گذشته هفتم مردادماه به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان خاتم الانبیا تهران دار فانی را وداع گفت.

عادل آذر شهریور سال گذشته با حکم آیت الله  رئیسی به سمت مشاور رئیس جمهور و رئیس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی منصوب شد.

وی متولد ۱۳۴۵ دهلران، دانش آموخته دکترای مدیریت و عضو هیات علمی دانشگاه بود که نمایندگی مجلس شورای اسلامی، ریاست مرکز آمار ایران و ریاست دیوان محاسبات کشور را در کارنامه اجرایی و مدیریتی خود داشت.

اخبار مرتبط

  • عادل آذر درگذشت

    عادل آذر درگذشت

    تهران - ایرنا - عادل آذر، رئیس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی، درگذشت.

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha