۵ مرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۱۰
کد خبرنگار: 1272
کد خبر: 84834927
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افتتاح ۲ طرح آموزشی و توزیع ۱۳۰۰ بسته معیشتی در سردشت

مهاباد - ایرنا - افتتاح آموزشگاه آزاد جوشکاری و بازرسی جوش و سالن آزمون آنلاین و آموزش فنی و همچنین توزیع هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند، اخبار کوتاه شهرستان سردشت است.

رییس مرکز فنی و حرفه ای سردشت روز چهارشنبه در این خصوص گفت: آموزشگاه آزاد جوشکاری و بازرسی جوش با قابلیت جوش‌های الکترودی، سلولزی و قلیایی برای صنایع تخصصی در مساحتی به متراژ ۱۲۰ مترمربع با ظرفیت آموزش سالانه ۶۰ نفر با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال افتتاح شد.

هوشیار رشیدی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون برای ۲۴ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در حوزه خدمات، طراحی و دوخت، شیرینی و کیک پزی، فناوری اطلاعات، آرایش و پیرایش و جوشکاری و بازرسی جوش مجوز صادر شده که از این تعداد ۶ مجوز آموزشگاه سهم شهر ربط است.

وی اظهار کرد: در این شهرستان تاکنون  مجوز ۳۰ آموزشگاه صادر شده است.

وی اضافه کرد: سالن آزمون آنلاین و آموزش فنی نیز در مساحتی به متراژ ۱۲۰ مترمربع با ظرفیت ۷۵ نفر و برگزاری کلاس و آزمون آنلاین در سه روز هفته و با تجهیز امکانات رایانه ای با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی در محوطه مرکز فنی و حرفه ای افتتاح شد.

۱۳۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند در سردشت توزیع شد

معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت در این خصوص گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام محرم، یک هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی تهیه و در بین خانواده‌های نیازمند این شهرستان توزیع شد.

سرهنگ جبار فصاحت افزود: ارزش این اقلام که شامل هشت قلم کالا از جمله ماکارونی، انواع حبوبات و برنج است، در مجموع ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است.

وی ادامه داد: از ابتدای رزمایش کمک‌های مومنانه با احتساب این مرحله تاکنون ۲۲ مرحله به تعداد ۱۶ هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

سردشت از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha