۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۰۵
کد خبر: 84832516
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 ۸۴۳ واحد متخلف صنفی در شهرستان مشهد شناسایی شد

۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۰۵
کد خبر: 84832516
 ۸۴۳ واحد متخلف صنفی در شهرستان مشهد شناسایی شد

مشهد-ایرنا- معاون رییس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد گفت: ۸۴۳ واحد متخلف صنفی در این شهرستان از ابتدای امسال تا کنون شناسایی شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی مشهد، محمد میری دیسفانی افزود: کارشناسان و بازرسان اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد طی این مدت بیش از چهار هزار بازدید از واحدهای مختلف صنفی، غیر صنفی شامل نانوایی‌ها و تمامی عرضه‌کنندگان کالاهای اساسی از جمله مرغ و گوشت در شهرستان مشهد انجام دادند. 

وی ادامه داد: تعداد کل تخلف محرز شده در این بازدیدها ۸۴۳ مورد با ارزش ریالی  بیش از هزار و ۷۴۴ میلیارد ریال است که پرونده‌ تخلف برای واحدها تشکیل و به مراجع قضایی تحویل شده است. 

مدیر جهاد کشاورزی مشهد با بیان این که برای تمامی این واحدهای متخلف پرونده تخلف تشکیل شده است گفت: نظارت و بازرسی بر عملکرد مطلوب فروشندگان و تامین کنندگان مواد غذایی، رسالت خطیری است که بر عهده این مجموعه است که در کنار این امر نظارت، کنترل و پایش مستمر زنجیره محصولات بخش کشاورزی از مزرعه تا سفره مردم نیز مدیریت می‌شود.

میری با اشاره به پایش جدی‌ بازرسان بر قیمت اجناس در شهرستان مشهد افزود: نظارت بر نحوه توزیع کالاهای اساسی، ضروری است و بازرسان باید به صورت دقیق‌ و مستمر بر صنوف نظارت داشته باشند تا تنوع و تفاوت قیمت در محصولات را شاهد نباشیم.

وی اضافه کرد: امید است بتوان با نظارت و بازرسی در هر بخش و حوزه‌ای موجب کاهش تخلفات احتمالی نظیر احتکار، تقلب، کم فروشی و گرانفروشی شد و سفره مردم را با تامین ضروریات و اقلام اقتصادی مورد نیاز رنگین کرد. 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد از مردم خواست در صورت مشاهده تخلفات صنفی می‌توانند گزارشهای خود را در خصوص احتکار، تقلب، گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه با شماره پیامک ۳۰۰۰۷۶۵۵۵۵ و یا شماره تماس ۱۲۴ اعلام و به واحدهای نظارتی اطلاع رسانی کنند تا کارکنان نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی به شکایات رسیدگی کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha