۲ مرداد ۱۴۰۱، ۲۳:۱۲
کد خبر: 84832210
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رقابت‌های بین‌المللی لهستان؛ گرایی از کسب مدال بازماند

تهران- ایرنا- تیم منتخب کشتی فرنگی کشورمان با کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز به کار خود در رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام پیتلاسینسکی لهستان پایان داد.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام پیتلاسینسکی لهستان روزهای اول و دوم مردادماه در شهر ورشو لهستان برگزار شد و در پایان تیم پنج نفره کشورمان توسط، محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال طلا، علی اصغر سام دلیری در وزن ۶۳ کیلوگرم به مدال نقره و  محمدحسین محمودی در وزن ۸۲ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

نتایج نمایندگان کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن ۶۰ کیلوگرم مصطفی رضایی در دور نخست با نتیجه ۳ بر یک مغلوب گئورگ غریبیان از ارمنستان شد. وی در دور دوم با نتیجه ۵ بر صفر مقابل بغداد حسین از مصر به پیروزی رسید و در دور سوم با نتیجه ۷ بر ۶ مقابل چن ونجی از چین شکست خورد و نهم شد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم علی اصغر سام دلیری در دور نخست با نتیجه ۸ بر ۴ مقابل اریک بگ از مجارستان به پیروزی رسید. وی در مبارزه بعد با نتیجه ۹ بر ۵ مقابل آرنوات رضوان از رومانی به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. دلیری در دیدار فینال با نتیجه ۳ بر یک مغلوب تینار شارشنبکوف از قرقیزستان شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۷۷ کیلوگرم محمدعلی گرایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر ۶ کروگر مارکو از دانمارک را مغلوب کرد. وی در دور سوم با نتیجه ۹ بر ۱ کور آندرس از نروژ را مغلوب کرد اما در دیدار ماقبل پایانی با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب زولتان لوای از مجارستان شد و به دیدار رده بندی رفت. گرایی در این دیدار با توجه به آسیب دیدگی که داشت با صلاحدید کادر فنی، مقابل آکژول محموداف دارنده مدال نقره المپیک از قرقیزستان مبارزه نکرد و پنجم شد.

در وزن ۸۲ کیلوگرم محمدحسین محمودی در دور اول با نتیجه ۵ بر یک از سد پرولاینن از فنلاند گذشت وی در دور دوم با نتیجه ۹ بر ۵ مغلوب اکسوز موکابه از نروژ شد.

محمودی در مبارزه بعدی پتر نوواک از جمهوری چک را با نتیجه ۷ بر صفر از پیش رو برداشت و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۵ بر ۴ از سد وانگ چنگ وو از چین گذشت و به مدال برنز دست یافت.

رقابت‌های بین‌المللی لهستان؛ گرایی از کسب مدال بازماند

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی در دور اول با نتیجه ۹ بر یک مقابل لیائو یان از چین به برتری دست یافت. وی در دور دوم و با نتیجه ۸ بر صفر (ضربه فنی) مقابل تایرونه استرکنبورگ از هلند به برتری رسید.

ساروی در دور سوم با نتیجه ۱۲ بر یک آروی ساوولاینن از  فنلاند را مغلوب کرد و در دور چهارم نیز با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل الکس زوکه از مجارستان پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. ساروی در دیدار پایانی با نتیجه ۹ بر یک بک سلطان محموداف از قرقیزستان را مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

ساروی سابقه شکست ساوولاینن از فنلاند و زوکه از مجارستان را دارد. نماینده کشورمان سال گذشته در فینال پیکارهای قهرمانی جهان در نروژ با پیروزی مقابل آلکس زوکه به مدال طلا دست یافت.

اسامی نفرات برتر این رقابت‌ها به شرح زیر است:

کشتی آزاد:

۵۷ کیلوگرم: ۱- کامیل کریموف (اوکراین) ۲- آندری یاتسنکو (اوکراین) ۳- ویتالی آروجایو (آمریکا) و مانول خندزرتسیان (ارمنستان)
۶۱ کیلوگرم: ۱- جوزف کولون (آمریکا) ۲- تاراس مارکوویچ (اوکراین) ۳- لیو مینگ هیو (چین) و آستین دستانتو (آمریکا)
۶۵ کیلوگرم: ۱- ادوارد گریگوریف (لهستان) ۲- تسوگبادراخ تسونسورن (مغولستان) ۳- جوزف مک‌کنا (آمریکا) و اریک آروشانیان (اوکراین)
۷۰ کیلوگرم: ۱- آرمان آندراسیان (ارمنستان) ۲- الک پانتالئون (آمریکا) ۳- الکسی بوریوتا (اوکراین) و زورابی یاکبویشویلی (گرجستان)
۷۴ کیلوگرم: ۱- داوید کار (آمریکا) ۲- زلیمخان تویزوف (اوکراین) ۳- هرایر علیخانیان (ارمنستان) و گئورگی سولاوا (گرجستان)
۷۹ کیلوگرم: ۱- واسیلی میخایلوف (اوکراین) ۲- آرام آواگیان (ارمنستان) ۳- داوید مک فادن (آمریکا) و اوسم شویلیدزه (گرجستان)
۸۶ کیلوگرم: ۱- زوسچن لین (چین) ۲- سباستین جزیرزانسکی (لهستان) ۳- محمد علی‌اف (اوکراین) و ایوارس ساموسونوک (لتونی)
۹۲ کیلوگرم: ۱- جاناتان آیلو (آمریکا) ۲- رادوسلاو مارسینکویچ (لهستان) ۳- آندری ولاسوف (اوکراین) و پاتریک دوبینوفسکی (لهستان)
۹۷ کیلوگرم: ۱- گیولی ماتچراشویلی (گرجستان) ۲- ماگامد زاکاریف (اوکراین) ۳- الیزبار اودیکادزه (گرجستان) و اریک تیله (آلمان)
۱۲۵ کیلوگرم: ۱- روبرت باران (لهستان) ۲- آنتونی کاسیوپی (آمریکا) ۳- یونی ایدزینسکی (اوکراین) و کامیل کوچیولک (لهستان)

کشتی فرنگی:

۵۵ کیلوگرم: ۱- یو شیوتانی (ژاپن) ۲- جیاهو لیو (چین) ۳- اولان مورتابک اولو (قرقیزستان) و رادیک مکرتچیان (ارمنستان)
۶۰ کیلوگرم: ۱- کنیچیرو فومیتا (ژاپن) ۲- ژولومان شارشنبکوف (قرقیزستان) ۳- هودنگ تانگ (چین) و لیگیو کائو (چین) ... ۹- مصطفی رضایی (ایران)
۶۳ کیلوگرم: ۱- تینار شارشنبکوف (قرقیزستان) ۲- علی‌اصغر سام دلیری (ایران) ۳- نیکولای ویچف (بلغارستان) و رضوان آرنوات (رومانی)
۶۷ کیلوگرم: ۱- اسلاویک گالستیان (ارمنستان) ۲- کیوتارو سوگابه (ژاپن) ۳- هوسیوتو (چین) و مت نمس (صربستان)
۷۲ کیلوگرم: ۱- روبرت فریتش (مجارستان) ۲- شانت خاچاتریان (ارمنستان) ۳- ماتیاس یپاستی (فنلاند) و گئورگ ساهاکیان (ارمنستان)
۷۷ کیلوگرم: ۱- زولتان لوای (مجارستان) ۲- شوهی یابیکو (ژاپن) ۳- آکژول محموداف (قرقیزستان) و مینتو مائدا (ژاپن)
۸۲ کیلوگرم: ۱- اکسایوس موکابه (نروژ) ۲- کارپت چالیان (ارمنستان) ۳- محمدحسین محمودی (ایران) و درمانسکی (بلغارستان)
۸۷ کیلوگرم: ۱- داوید لوسونسزی (مجارستان) ۲- تورپال بیسلطانوف (دانمارک) ۳- تاماس لوای (مجارستان) و اریک زیلواسی (مجارستان)
۹۷ کیلوگرم: ۱- محمدهادی ساروی (ایران) ۲- بک‌سلطان محموداف (قرقیزستان) ۳- الکس زوکه (مجارستان) و آروی ساوولاینن (فنلاند)
۱۳۰ کیلوگرم: ۱- مانتاس کنیستاتاس (لیتوانی) ۲- لینگ ژی منگ (چین) ۳- رومان کیم (کره‌جنوبی) و آلین الکسیوس (رومانی)

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha