۳۰ تیر ۱۴۰۱، ۱۵:۰۷
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 84828998
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

آرشاوین: تحریم‌های فوتبال علیه روسیه تا سال ۲۰۲۵ رفع نمی‌شود

تهران- ایرنا- اسطوره فوتبال روسیه بر این باور است که تحریم‌های فوتبالی علیه این کشور دست‌کم تا سال ۲۰۲۵ به قوت خود باقی خواهد ماند.

به گزارش ایرنا، «آندری آرشاوین» ستاره اسبق باشگاه آرسنال با اشاره به رد درخواست تجدیدنظر روسیه در دادگاه عالی ورزش(کاس) علیه محرومیت‌های اعمالی از سوی فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) و اتحادیه فوتبال اروپا(یوفا)، پیش‌بینی کرد که این تحریم‌ها تا سال ۲۰۲۵ به قوت خود باقی بماند.

آرشاوین در رابطه با پیش‌بینی وی از زمان احتمالی رفع تحریم‌ها گفت: حس می‌کنم نزدیک‌ترین زمان بازگشت باشگاه‌های روسیه به رقابت‌های اروپایی سال ۲۰۲۵ است.

وی افزود: تصور می‌کنم بعد از بازگشت، نتایج متوسطی بگیریم و درصورتی که همه چیز از جمله شرایط مالی خوب باشد، باشگاه‌های مطرح ما بهبود پیدا خواهند کرد. انتظار اتفاق شگفت‌انگیزی نداشته باشید اما در عین حال، منتظر شکست و ناکامی کامل هم نباشید. 

تحریم‌های فیفا و یوفا و همچنین حکم اخیر فدراسیون بین‌المللی درخصوص فعال شدن گزینه تعلیق یکطرفه قرارداد بازیکنان خارجی شاغل در روسیه، باعث خروج شماری از ورزشکاران مستعد از این کشور شده و آرشاوین که هم‌اکنون به عنوان معاون دبیرکل بخش توسعه ورزشی باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ فعالیت می‌کند، بر این باور است که این اتفاق، به نفع روسیه است.

وی در این باره نیز گفت: معتقدم باید به همه بازیکنان خارجی اجازه بدهیم که بروند و سپس روی داشته‌های خودمان سرمایه‌گذاری کنیم. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha