۲۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۹:۵۶
کد خبرنگار: 2099
کد خبر: 84826117
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کارگروه ارزیابی عملکرد جذب و اشتغال نیروهای بومی در صنایع هرمزگان تشکیل می‌شود

بندرعباس- ایرنا- معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: با توجه به ضرورت رفع مشکل اشتغال شهروندان، طبق دستور استاندار هرمزگان کارگروه ارزیابی و نظارت بر عملکرد جذب و اشتغال نیروهای بومی در صنایع استان به زودی تشکیل می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن خاکی نهاد عصر سه شنبه در حاشیه دیدار چهره به چهره با مردم، به خبرنگاران اظهار داشت: حل مشکل بیکاری و اشتغال مهم‌ترین دغدغه دولت است و بیشترین درخواست های مردمی نیز در حوزه اشتغال بوده که پیگیری لازم در این راستا انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: روزهای سه شنبه هر هفته ملاقات چهره به چهره در راستای اجرای سیاست های دولت مردمی به عنوان سه شنبه های پاسخگویی انجام و تعدادی از شهروندان مشکلات خود را مستقیم با استاندار و معاونان مطرح می کنند.

خاکی نهاد با بیان اینکه این موضوع به شکل مستمر در استانداری تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت، گفت: بیشترین درخواست های مردمی مربوط به اشتغال است و باید همراه و همسو با سیاست های دولت برای حل مشکلات مردم تلاش کرد.

این مقام مسوول تصریح کرد: هرمزگان ظرفیت های قابل توجهی در حوزه های مختلف اعم از کشاورزی، تجارت، صنعت، دریانوردی، صیادی، تولید و دیگر بخش ها دارد که می توان با اتکا به این ظرفیت ها و بهره مندی از توان نیروهای مردمی و استفاده از تخصص نیروهای بومی در جهت توسعه اشتغال در استان گام برداشت.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha