ضبط سری جدید «مشاعره» از ماه آینده/ توجه به شاعران معاصر

تهران- ایرنا- اسماعیل آذر از ارائه طرحی برای سری جدید مسابقه «مشاعره» به تهیه‌کنندگی امیرحسین آذر خبر داد و گفت: در سری جدید سهمی از برنامه را به شاعران معاصر اختصاص می‌دهیم و قصد داریم آنها را بیشتر معرفی کنیم.

مجری برنامه مشاعره، در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون ایرنا افزود: مدتی است که مدیریت جدید شبکه آموزش، طرح مشاعره را از ما خواسته اند. ما هم طرحی دادیم و قرار است با همکاری آقای دکتر قزوه،  مدیریت دفتر شعر و موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما پیش برویم.

آذر در پاسخ به این سوال که مشاعره جدید چه تغییراتی خواهد داشت گفت: این برنامه سبک و سیاقی دارد که در آن کار دیگری جز خواندن شعر نمی شود کرد. ولی طبعا تنوع گفتار، برنامه ها، سرعت برنامه ها در مشاعره جدید مورد توجه قرار گرفته است و برنامه ضرباهنگ تندتری دارد. قصد داریم زمان هیچ آیتمی بیشتر از دو دقیقه و نیم نباشد.

وی با اشاره به سابقه دانشگاهی مدیر شبکه آموزش تاکید کرد: آقای عبدالعالی استاد دانشگاه است و اطلاعات بروزی دارد. در مجموع او می تواند به ما کمک کند که کار بهتر پیش برود. کارهای ابتدایی این طرح دارد در شبکه آموزش که مرکز مشاعره است انجام می شود. مشاعره یکی از برنامه هایی است که با تحکیم و تقویت زبان فارسی پیوستگی دارد.  

به گفته آذر احتمالا ضبط برنامه از یک ماه دیگر آغاز می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha