۲۷ تیر ۱۴۰۱، ۷:۱۵
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 84824579
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جهاد اسلامی از گروه نظامی جدید خود در کرانه باختری رونمایی کرد

تهران- ایرنا- نیروهای «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین یکشنبه شب از یک گروه جدید وابسته به خود با نام «گردان طوباس» در شهر طوباس واقع در کرانه باختری رونمایی کرد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری فلسطین الیوم، گروه «گردان طوباس» وابسته به سرایا القدس در شهر طوباس واقع در جنوب شرقی شهر جنین در کرانه باختری اعلام موجودیت کرد.

بر اساس این گزارش، گردان طوباس سومین بازوی شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی پس از گردان‌های جنین و نابلس در کرانه باختری خواهد بود.

این گزارش افزوده است: گردان طوباس با نیروهای رژیم اشغالگر که به شهر طوباس یورش برده بودند، مقابله کردند و درگیری بین مبارزان این گروه با نظامیان صهیونیست رخ داد که باعث از کار افتادن خودروهای این نظامیان و زخمی شدن یکی از آنها شد.

در بیانیه‌ای که از سوی گردان طوباس منتشر شده، آمده است: «گردان طوباس» فعالیت جهادی خود را با این درگیری آغاز کرد و ما تأکید می‌کنیم که جهاد و مقاومت ما در برابر دشمن تا پیروزی و آزادسازی سرزمین ادامه دارد.

این بیانیه افزوده است: به حول و قوه الهی مبارزان این گروه با نیروهای اشغالگر که به شهر طوباس یورش آورده بودند، مقابله کردند.

پیش تر جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرده بود که پاسخ به سفر اخیر رئیس جمهوری آمریکا به منطقه در تشدید مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی است.

فلسطین اشغالی و کرانه باختری ماه‌هاست که شاهد درگیری میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها است. فلسطینیان علیه اشغالگری رژیم صهیونیستی و هتک حرمت به مسجدالاقصی تظاهرات می‌کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha