۲۵ تیر ۱۴۰۱، ۱۵:۴۱
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 84823020
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار : پروژه های بیمارستانی البرز به زودی بهره برداری می شوند

کرج - ایرنا - استاندار البرز با اشاره به اقدامات انجام صورت گرفته برای توسعه خدمات درمانی استان گفت: پروژه های بیمارستانی استان به زودی بهره برداری می شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجتبی عبداللهی روز شنبه در نشست بررسی موانع پیشرفت و تکمیل پروژه های بیمارستانی استان البرز ضمن بررسی پروژه های بیمارستان فردیس و تعیین ضرب الاجل برای پیمانکار، افزود: تاکنون با همراهی فرماندار و شهردار فردیس و مدیران مربوطه نهایت همراهی را داشته ایم و انتظار می رود که پیمانکار با جدیت بیشتری تعهدات خود را اجرایی کند.
وی در خصوص پروژه بیمارستان کمالشهر، بیان داشت: از شهرداری و شورای اسلامی شهر کمالشهر این انتظار وجود دارد که تا زمان تخصیص اعتبار از محل سفر رییس جمهور به استان البرز تا جای ممکن نسبت به پیشبرد امور و همکاری با پیمانکار اقدام کنند.
عبداللهی افزود: بیمارستان کمالشهر مورد توجه ویژه رییس جمهور است و با توجه به نیاز منطقه و مطالبه مردم باید در زمان مقرر تکمیل شود.
استاندار البرز گفت: بیمارستان به آفرین نیز با همت بخش خصوصی در شرف تکمیل و بهره برداری است و بخش کوچکی از امور آن باقی مانده که باید با توجه شهرداری فردیس، حل شود.
وی افزود: بیمارستان خصوصی آرام در کرج نیز در مراحل پایانی قرار دارد و ظرف روزهای آینده بهره برداری می شود.

البرز سه هزار و ۶۴ تخت بیمارستانی دارد که نسبت به میانگین کشوری خیلی کمتر است که باید به شاخص ۱.۷درصد افزایش یابد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha