۲۵ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۲۴
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 84822875
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

باشگاه اهداکنندگان خون در کشور ایجاد می‌شود

قزوین-ایرنا- مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران گفت: باشگاه اهداکنندگان خون در کشور به منظور انسجام بخشی بیشتر به برنامه های مربوط به اهداکنندگان ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر مصطفی جمالی روز شنبه در بازدید در پایگاه انتقال خون تاکستان که در جریان سفر به استان قزوین انجام شد، افزود: تلاش داریم تا با برنامه هایی از این دست و فعال سازی سامانه قطره در زمینه نوبت دهی، مشکلات مربوط به تامین فرآورده های خونی را در برخی ایام خاص مرتفع کنیم.

مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران همچنین گفت: تلاش داریم تا با توسعه پایگاه های سیار امکان اهدای خون در شهرهای کوچک و روستاها را فراهم کنیم.

جمالی با اشاره به سیاست سازمان انتقال خون در زمینه تمرکز زدایی، اظهار داشت: در این راستا آزمایشگاه های غربالگری خون در قزوین به عنوان یکی از استان های پیشتاز در حوزه انتقال خون از امسال به طور مستقل و استانی انجام می شود.

وی با اشاره به ضرورت افزایش آمار اهدای خون بانوان، اظهار داشت: حرکاتی نظیر هماهنگی بانوان روستای خورهشت تاکستان برای اهدا به شکل دسته جمعی اقدامی بسیار شایسته است که باید در تمام کشور الگوسازی شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha