شمار فوتی های زمین‌لرزه سایه خوش بندرلنگه به هفت نفر رسید

بندرعباس - ایرنا - فرماندار بندرلنگه گفت: شمار فوتی های زمین‌لرزه سایه خوش این شهرستان با از دست رفتن ۲ مصدوم در هفته گذشته به هفت نفر رسید.

فواد مرادزاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه اثرهای روانی این زمین لرزه ها در از دست رفتن جان این افراد موثر بوده است، افزود: یکی از مصدومان نزدیک به ۲۰ روز در بیمارستان شیراز بستری بود که این فرد در زمین‌لرزه آسیب بدنی بسیاری می‌بیند.

وی ادامه داد: این مرد حدود ۵۰ ساله در پی جراحت های زمین‌لرزه قادر به انجام کارهای خود نبود و روزی که از بیمارستان مرخص می‌شود و به علت فشارهای سکته کرده و طبیعی جان خود را از دست می‌دهد.

وی اضافه کرد: فرد دیگر مادری با سن حدود ۸۰ سال است که در منزل تحت مراقبت خانواده اش قرار داشت، این فرد در منزل حال ناخوشی پیدا کرده و خانواده‌اش وی را به بیمارستان می رسانند که عوامل درمانی موفق به نجات جان این مادر نمی شوند.

بامداد شنبه ۱۱ تیرماه دو زلزله بزرگ به قدرت ۶.۱ و ۶.۳ در شهرستان‌های بندر خمیر و بندرلنگه رخ داد و شدت تخریب به حدی بود که استاندار هرمزگان از تعبیر ویران برای بیان شرایط روستای سایه خوش استفاده کرد.

این زمین لرزه ها پنج کشته و ۱۱۱ مصدوم برجای گذاشته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha