تازه ترین عناوین و مطالب رسانه های البرز

کرج - ایرنا - روزنامه های سپهر ایرانیان، پیام زمان‌ٰ؛پیام آشنا، پیام سپیدار و آرمان میهن که دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده مهمترین مطالب روز شنبه بیست و پنجم تیرماه خود را به موضوع‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی اختصاص دادند.

روزنامه پیام آشنا در تیتر نخست شماره ۲ هزار و ۹۶ خود به موضوع غدیر پرداخت و نوشت: غدیر و عینیت دیانت و سیاست.

یکی از اعمال روز عید سعید غدیر خم قرایت زیارت نامه هایی است که برای امیر المومنین(ع) وارد شده است یکی از این زیارت ها از قول امام هادی(ع) وارد شده است که زیارتی نسبتا طولانی و مفصل شامل مطالب بسیار زیبا و عالی در مورد حضرت امیر(ع) است.

تازه ترین عناوین و مطالب رسانه های البرز

تشکیل وزارت بازرگانی راه حل مشکل تورم نیست،آمادگی منطقه ویژه اقتصادی پیام برای فعالیت سرمایه گذاران خارجی،وارد موج هفتم کرونا شده ایم و حمایت از تولید کنندگان گام عملی در زمینه توسعه اقتصادی از دیگر مطالب این روزنامه است.

پیام زمان روزنامه سراسری چاپ البرز نیز در تیتر نخست شماره چهار هزار و ۷۷۱ خود به نقل از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نوشت: ایران سوار بر موج هفتم کرونا.

وزیر بهداشت در خصوص وضعیت کرونا در کشور گفت: بارها اعلام کردیم اینکه فکر کنیم کرونا تمام شده بسیار اشتباه است.

تازه ترین عناوین و مطالب رسانه های البرز

تحقق رشد اقتصادی با مهار تورم، هشدار تهران به اظهارات ضد ایرانی بایدن، غدیر مساله استثنایی تاریخ بشر و آغاز مرحله دوم قرعه کشی یکپارچه خودرو از دیگر عناوین این روزنامه است.

آرمان میهن در تیتر نخست شماره یک هزار و ۴۵ خود نیز به موضوع کرونا پرداخت و نوشت:آغاز موج هفتم کرونا.

برخی از مسوولان بهداشتی معتقدند که افزایش ۲ برابری شمار مبتلایان به کرونا حاکی از آن است که کشور وارد موج هفتم این بیمارلی شده و با توجه به اینکه سطح ایمنی جامعه در برابر آن کاهش یافته افراد واجد شرایط سریعتر دز یادآوری را تزریق کنند.

تازه ترین عناوین و مطالب رسانه های البرز

غدیر از نسلی به نسل دیگر منتقل شود، حمایت های ویژه از تولید کنندگان مد و لباس برای تولید انبوه و در گروه بسیار سختی در جام جهانی قرار داریم از دیگر عناوینی است که این روزنامه در این نسخه از خود به آن اشاره کرده است.

پیام سپیدار دیگر روزنامه البرزی نیز در تیتر نخست شماره یک هزار و ۹۴۱ خود نوشت: باز فعال شدن ۴۲ واحد تولیدی در شهرک صنعتی اشتهارد.

به همت و عزم جدی دولت سیزدهم برای رونق تولید داخلی و رشد اشتغال در کشور ۴۲ واحد تولیدی در شهرک صنعتی اشتهارد به عنوان بزرگ ترین شهرک صنعتی کشور به چرخه تولید بازگشتند.

تازه ترین عناوین و مطالب رسانه های البرز

شعبه حل اختلاف ویژه شرکت های دانش بنیان در البرز راه اندازی شد،آزاد سازی بیش از یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در ساوجبلاغ،پایه اعتبارات البرز ضعیف است و مشکلات مهاجر پذیری البرز نیازمند توجه ویژه است از دیگر مطالب این روزنامه می باشد.

سپهر ایرانیان دیگر روزنامه سراسری که در البرز منتشر می شود در تیتر نخست شماره یک هزار و ۳۵۵ خود به نقل از امام جمعه موقت تهران نوشت: برگزاری مراسم غدیر در ۴۰۰ شهر کار ارزشمندی است.

حجت الاسلام صدیقی خطیب نماز جمعه تهران غدیر را حادثه ای بزرگ و همچنین فرهنگ و مکتب اسلام  و از رموز وحدت موحدان عالم دانست و گفت: برگزاری مراسم گرامیداشت عید غدیر در ۴۰۰ شهر کشور کار بسیار ارزشمندی است.

تازه ترین عناوین و مطالب رسانه های البرز

موج هفتم کرونا را جدی بگیرید، قیمت سکه و طلا باز هم کاهش یافت، به دنبال کاهش تصدی گری دولت هستیمِ، نیاز به ساخت ۱۰ هزار کیلومتر خط ریلی جدید و حجاب با ابعاد سیاسی و فرهنگی پیوند خورده است از دیگر عناوین این روزنامه می باشد.

از مجموع ۱۸۱ رسانه‌ دارای مجوز که دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده، ۹۷ رسانه شامل هفت روزنامه، ۱۶ هفته‌نامه، پنج دوهفته نامه، ۲۵ ماهنامه، پنج  دوماهنامه، ۳۴ فصلنامه و چهار دوفصلنامه به صورت چاپی منتشر می‌شود.

استان البرز همچنین دارای ۶۶ پایگاه خبری الکترونیک - برخط است و سه  هفته نامه، ۶ ماهنامه، هفت فصلنامه و یک مورد ۲فصلنامه و یک مورد سالنامه الکترونیک - غیربرخط نیز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت دارند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha