گرمترین استقبال از رییس جمهور در داغ‌ترین روزهای کرمانشاه

کرمانشاه - ایرنا - رئیس جمهور و هیات دولت در حالی کرمانشاه را مقصد بیست و هشتمین سفر استانی خود انتخاب کردند که در داغ‌ترین روزهای سال، مورد گرم‌ترین و پرشورترین استقبال‌ها از سوی مردم مهمان‌نواز و قدرشناس این دیار قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پس از اعلام رسمی خبر سفر آیت الله "سید ابراهیم رئیسی" رئیس جمهور و اعضای هیات دولت به کرمانشاه، مردم این استان سلحشور و مقاوم که به تعبیر رهبر معظم انقلاب چهره زیبا و سینه ستبر ایران اسلامی است حال و هوای دیگری پیدا کردند.

در شهر کرمانشاه خیلی ها به فرودگاه رفته بودند تا از نزدیک بتوانند رئیس جمهور محبوب خود را ببینند و به او خوشامد بگویند و خیلی های دیگر در اطراف فرودگاه حضور داشتند اما نفر اول دولت تصمیمی دیگر داشت، او عزم سفر به سرپل ذهاب و دیدار با مردم قهرمان این شهرستان را داشت.

مردم ولایتمدار شهرستان گرمسیری سرپل ذهاب نیز از همان ابتدای صبح خود را به محل سخنرانی رئیس جمهور رسانده بودند تا بازهم قدرشناسی خود را به اثبات رسانده و خادم ملت را در ادامه خدمتگذاری به مردمان سرزمینش دلگرم کنند.

مردم سرپل ذهاب پس از زلزله ۷.۳ ریشتری ۲۱ آبان سال ۹۶ روزها و شبهای سختی را پشت سرگذاشتند و حضور آیت الله رییسی قوت قلبی برای این مردم داغدار و زلزله زده بود.

گرمترین استقبال از رییس جمهور در داغ‌ترین روزهای کرمانشاه

با وجود اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر افزایش دمای هوا در روزهای پایانی هفته و عبور دمای هوا از مرز ۴۰ درجه، اما مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه سرپل ذهاب در دمای ۴۵ درجه بازهم حماسه آفرین شدند و به گرمی از رئیس جمهور محبوب خود در گرمترین روزهای سال استقبال کردند.

مردم متدین و انقلابی سرپل ذهاب پس از استقرار رئیس جمهور در جایگاه با شعارهای "دسته گل محمدی به شهر ما خوش آمدی" به استقبال وی رفته و غریو شادی آن ها به آسمان بلند شد تا عزم آقای رئیسی برای خدمت به مردم و توجه ویژه به این استان و شهرستان جزم تر از گذشته شود.

آقای رئیس جمهور پس از تقدیر و تشکر از استقبال گرم مردم سرپل ذهاب خبرهای خوبی نیز برای مردم این شهرستان و دیگر مناطق زلزله زده داشت تا نشان دهد به فکر آنان بوده و مشکلاتشان را فراموش نکرده است.

گرمترین استقبال از رییس جمهور در داغ‌ترین روزهای کرمانشاه

رئیس جمهور مشکل مردم سرپل ذهاب را مشکل کل کشور تلقی کرد و رفع بیکاری و ایجاد اشتغال را یکی از مهمترین اولویت هایی دانست که از سوی دولت با جدیت دنبال می شود.

گرمترین استقبال از رییس جمهور در داغ‌ترین روزهای کرمانشاه

استقبالی گرمتر از کرمانشاهیان در ورزشگاه حضرت امام (ره) از سید محرومان

انتظار مردم شهید پرور کرمانشاه نیز که بی صبرانه منتظر دیدار با رئیس جمهور محبوب خود بودند، به سر آمد و آیت الله رییسی ساعت ۱۷ به میان مردم در ورزشگاه حضرت امام (ره) رفت تا استقبال پرشور مردم غیرتمند سرپل ذهاب را تکمیل و روزی به یاد ماندنی در تاریخ پرافتخار این مرز و بوم را رقم زدند.

گزارش میدانی خبرنگار ایرنا حاکی است از ظهر امروز و با وجود گرمای شدید هوا در حالی دما به حدود ۴۳ درجه رسیده گروه های زیادی از مردم در سالن حضرت امام (ره) در ورزشگاه حضور پیدا کردند.

منوچهر قاسمی یکی از شهروندان کرمانشاهی است که به گفته خود از ساعت ۱۴ در محل ملاقات مردم با رئیس جمهور حضور پیدا کرده و منتظر آمدن رئیس جمهور و گوش دادن به سخنان وی است.

این شهروند کرمانشاهی با بیان اینکه به عنوان یک ایرانی از رئیس جمهور انتظار دارد به مشکلات کشور رسیدگی کند، خاطرنشان کرد: امروز مسئله بیکاری و تورم را شاهد هستیم که از آقای رئیسی و دیگر اعضای دولت انتظار می رود فکری اساسی برای رفع و یا کاهش آن ها انجام دهند.

قاسمی در عین حال سفرهای استانی رئیس جمهور را گام بلندی در راستای شناسایی مشکلات و آسیب های کشور عنوان و خاطرنشان کرد: همین سفرها باعث می شود بیشتر با مشکلات آشنا و چاره اندیشی بهتری برای رفع آن ها داشته باشند.

گرمترین استقبال از رییس جمهور در داغ‌ترین روزهای کرمانشاه

مریم امامی هم یکی دیگر از شهروندانی است که به گفته خود تازه در جمع دیگر مردم برای استقبال از رئیس جمهور حضور پیدا کرده و آرزو دارد بتواند آقای رئیسی را از نزدیک ملاقات تا هم به وی برای تلاش و اقدام های موثرش خسته نباشید بگوید و هم بخواهد فکری برای جوانان بیکار خود و سایر مردم کند.

وی با بیان اینکه ۲ جوان بیکار در منزل دارد، گفت: هردو هم تحصیلکرده هستند اما به هر دری زده اند تاکنون بی فایده بوده و امیدوارم با تدبیر آقای رئیسی آن ها هم شغلی داشته باشند و دستشان جایی بند شود.

خانم امامی ادامه داد: همه می دانیم گرانی هست و مشکلات فراوان اما نباید از انصاف بگذریم که آقای رئیسی در طول یکسالی که رئیس جمهور بوده همه تلاشش را کرده و ان شالله که وضعیت بهتر می شود.

گرمترین استقبال از رییس جمهور در داغ‌ترین روزهای کرمانشاه

آیت الله رئیسی ساعت ۱۷ با حضور در سالن امام خمینی (ره) بلوار طاقبستان با اقشار مختلف مردم دیدار کرد و مورد استقبال گرم مردم کرمانشاه مواجه شد.

کرمانشاهیان ولایت مدار با شعارهای صل علی محمد یاور رهبر آمد، دسته گل محمدی خوش آمدی خوش آمدی از رییس جمهور مردمی خود استقبال کردند و رییس جمهور نیز به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

آیت الله رییسی در جمع مردم کرمانشاه از مردم این استان به عنوان مردمی مقاوم، سلحشور و مرزدار یاد کرد و گفت: این مردم در تمام عرصه های انقلاب دین خود را به نظام و کشور ادا کردند.

در میان سخنان رییس جمهور جمعی از حاضران شعار رفع بیکاری سر دادند که آیت الله رییسی گفت: تاکید شما بر سر بیکاری حرف درستی است و دولت برای رفع مشکل بیکاری کرمانشاه تلاش می کند.

گرمترین استقبال از رییس جمهور در داغ‌ترین روزهای کرمانشاه

وی گفت: دولت برای رفع مشکلات بیکاری و ایجاد اشتغال برنامه دارد و همواره هم به استاندار کرمانشاه تاکید کرده ام که رفع بیکاری اولویت اول استان باشد.

رییس جمهور در میان شور و حرارت مردم ولایتمدار و شهیدپرور کرمانشاه حدود یک ساعت سخنرانی کرد و سپس ورزشگاه را به قصد ادامه جلسات تخصصی در استانداری ترک کرد.

حضور در جلسه شورای اداری و نشست خبری با خبرنگاران از دیگر برنامه های سفر یک روزه آیت الله رئیسی به کرمانشاه است.

آخرین خبرهای سفر استانی رییس جمهور به استان کرمانشاه در پرونده خبری در دسترس است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha