۲۳ تیر ۱۴۰۱، ۹:۳۸
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 84820861
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اردبیلی‌ها هزار اثر به جشنواره "وقارلی قیزلار" ارسال کردند

اردبیل - ایرنا - مسئول امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل از ارسال هزار اثر در موضوعات فرهنگی، دینی و هنری به جشنواره بزرگ "وقارلی قیزلار" (دختران باوقار) ویژه دهه کرامت و هفته حجاب و عفاف خبر داد.

سارا حقی روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت: محورهای این جشنواره شامل حرف‌آورد با موضوع دهه کرامت و هفته حجاب و عفاف (یک تا سه دقیقه صحبت در قالب سخنرانی، صوت، ویدیو و کلیپ) ویژه اقشار مختلف بانوان، مسابقه نقاشی، عکس نوشته و دلنوشته ویژه دختران و مسابقه کتابخوانی از کتاب ترگل ویژه دختران بالای ۱۳ سال است.

وی افزود: این جشنواره همزمان با دهه کرامت و هفته حجاب و عفاف و با هدف ارتقای آگاهی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و ارزش‌های دینی و فرهنگی و نیز شناسایی استعدادهای برتر در حوزه رسانه و هنر بین دختران جوان و نوجوان برگزار می شود.

او با اشاره به برگزاری آیین اختتامیه و معرفی نفرات برتر این جشنواره در پارک بانوان اظهار کرد: سخنرانی، اجرای سرود، برگزاری مسابقه آشپزی مادر و دختری، پخش آثار و کلیپ‌های منتخب جشنواره و تجلیل از برندگان و صاحبان آثار برتر از جمله برنامه‌های مراسم اختتامیه جشنواره "وقارلی قیزلار" است.

مسئول امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل بیان کرد: برای هشت نفر اول کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به ارزش ۱۰ میلیون ریال، هشت نفر دوم کمک هزینه سفر قم، جمکران و مرقد امام (ره) به ارزش هفت میلیون ریال و هشت نفر سوم کارت هدیه به ارزش پنج میلیون ریال اعطا خواهد شد.

حقی اضافه کرد: سازمان فنی و حرفه‌ای، سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری، نهضت پیشرفت بانوان، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، حوزه هنری و قرارگاه فاطمه الزهرا (س) اردبیل با اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در اجرای این جشنواره همکاری کرده‌اند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha