فعالیت‌های محرومیت‌زدایی قرارگاه امام حسن(ع) در چهارمحال و بختیاری گسترش می‌یابد

شهرکرد- ایرنا- جانشین فرمانده قرارگاه امام حسن(ع) گفت: فعالیت‌های محرومیت‌زدایی در حوزه آبرسانی، احداث جاده و مسکن محرومین در چهارمحال و بختیاری آغاز شده و در ادامه گسترش پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار مجیدرضا حسن‌زاده شامگاه چهارشنبه در حاشیه دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: امروز از طرح‌های محرومیت‌زدایی قرارگاه در استان دیداری انجام گرفت و از نزدیک پیشرفت برنامه‌ها بررسی شد که امید می‌رود در ادامه این فعالیت‌ها تشدید شود.

وی ادامه داد: در بخش آبرسانی اگر چه در چهارمحال و بختیاری نسبت به سایر استانها دیرتر اقدام شد اما روند و پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در اجرا شکل گرفته است و اهتمام ویژه برای آبرسانی به روستاهای محروم این استان به کار گرفته شده است.

جانشین فرمانده قرارگاه امام حسن(ع) تصریح کرد: از روز شنبه هفته آینده عملیات احداث جاده در منطقه نساکوه استان آغاز می‌شود و پس از آن آبرسانی، احداث مسکن محرومین، احداث مدرسه و سایر فعالیت‌های محرومیت‌زدایی در این روستای شهرستان لردگان اجرا می‌شود.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: امید می‌رود اقداماتی که در استان چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود و همتی که استاندار و مسوولان استان دارند بتواند رضایت مردم این استان را حاصل کند و موجب خیر و برکت در استان شود.

به گزارش ایرنا، به دلیل خشکسالی یک دهه اخیر و تغییر اقلیم و کاهش بارشها ، تعدادی از مناطق چهارمحال و بختیاری دچار خشکسالی شده است به گونه ای که آبرسانی به تعدادی از روستاها با تانکر انجام می شود.

چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰ شهرستان و جمعیتی نزدیک به یک میلیون نفر است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha