معاون وزارت کار در میز خدمت پاسخگوی درخواست‌های مردم کرمانشاه است

کرمانشاه - ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از راه‌اندازی میز ارتباطات مردمی در سفر هیات دولت به استان کرمانشاه و پاسخگویی به درخواست‌های مردمی با حضور نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در روزهای ۲۲ و ۲۳ تیرماه ۱۴۰۱ در استان خبر داد.

«مختار احمدی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میز ارتباطات مردمی به منظور دریافت و رسیدگی به درخواست‌های مردمی با حضور نماینده تام‌الاختیار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای اجرای اهداف و برنامه‌های دولت مردمی، برگزار می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه افزود: هم استانی‌ها می‌توانند با مراجعه به محل استقرار نمایندگان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نشانی سه راه حافظیه مجموعه ورزشی کارگری کرمانشاه، درخواست‌های خود را در مطرح نمایند.

احمدی اضافه کرد: در این ارتباط مردمی، «محمدرضا حسینی» معاون توسعه مدیریت و منابع و مهری «طالبی دارستانی» مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان نمایندگان تام‌الاختیار وزیر و همچنین «محمود کریمی بیرانوند» معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت و هیات همراه از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر روز چهارشنبه ۲۳ و پنجشنبه ۲۳ خردادماه ۱۴۰۱ پاسخ‌گوی مراجعین مردمی خواهند بود.

وی با بیان اینکه همزمان ۱۵ کاربر به صورت آنلاین درخواست های مردمی را در مرکز سامد ثبت می نمایند، افزود: این اقدام ارزشمند وزارت خانه در راستای تسریع در رسیدگی به مشکلات هم استانی‌های عزیز صورت گرفته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در پایان با بیان اینکه همزمان با برگزاری میز ارتباطات مردمی وزارت، میز خدمت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ۴ حوزه اشتغال و کارآفرینی، تعاون، روابط کار و اجتماعی و فرهنگی، سه مرکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی و سه مرکز کاریابی های غیر دولتی نیز حضور دارند، اضافه کرد: ۱۰ دستگاه اجرایی، موسسه و بانک های عامل وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان با برگزاری میز خدمت به مراجعین جامعه هدف به طور همزمان در همین مکان ارائه خدمت می نمایند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری در بیست‌ و هشتمین سفر استانی دولت روز پنجشنبه‌ ۲۳ تیرماه به کرمانشاه سفر می‌کند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha