دیپلماسی اقتصادی دولت موجب بهبود معیشت مرزنشینان شده است

تهران- ایرنا- نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: فعال شدن دیپلماسی اقتصادی دولت سیزدهم بر اقتصاد و معیشت مرزنشینان تاثیر مثبتی داشته است.

معین الدین سعیدی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در مورد دیپلماسی اقتصادی دولت سیزدهم گفت:رویکرد دولت آیت الله رییسی در افزایش سطح روابط با کشورهای همسایه پدیده بسیار مبارکی است . این اقدام باعث فعال شدن مبادلات تجاری مرزهای کشور در شرایط تحریمی شده و توانست در حوزه دور زدن تحریم ها کارگشا باشد.

نماینده مردم چابهار اضافه کرد:فعال شدن دیپلماسی اقتصادی دولت سیزدهم بر اقتصاد و معیشت مرزنشینان تاثیر مثبتی داشته است، در کل این رویکرد را رویکرد مطلوبی می دانم، چون حجم صادرات  به کشورهای همسایه افزایش معناداری پیدا کرده است و این  اقدام را یکی از نقاط قوت دولت آیت الله رییسی می‌دانم.

سعیدی با اشاره به باز پرداخت بدهی دولت قبل از سوی دولت سیزدهم گفت: دولت جدید خود را وارث ویرانه می‌داند قطعا دولت گذشته اشکالات عدیده‌ای در این خصوص داشته و تعهدات بسیاری را برای دولت جدید ایجاد کرده است .

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس سفرهای آیت الله رییسی و هیات همراه به استان‌ها را مثبت ارزیابی کرد و بیان داشت: حضور دولت در مناطق محروم و دیدارهای بدون واسطه با لایه های مختلف جامعه پدیده مبارکی و مطلوبی است و تاثیر مثبت خود را در جامعه گذاشته است.

 وی با بیان اینکه رصد مشکلات مردم از سوی دولت نوعی امید بخشی در جامعه ایجاد کرده است، بیان داشت: وظیفه همه مسوولان این است که نسبت به رفع مشکلات معیشتی مردم پیگیری های جدی انجام دهند با این اقدام، مردم می دانند که مشکلات آنها دیده می شود این موضوع  از نقاط قوت دولت آیت الله رییسی است که امیدواریم به زودی شاهد دستاورد مثبت این اقدامات در حوزه معیشت و مهار تورم باشیم. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha