۱۹ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۰۱
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 84817112
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار گلستان با خانواده ۲ شهید اهل سنت گنبدکاووس دیدار کرد
دیدار استاندار گلستان با خانواده شهید حبیب الله عزیزی

گنبدکاووس- ایرنا- همزمان با عیدسعید قربان استاندار گلستان با خانواده شهید اهل سنت گنبدکاووس محمود آهنگری از شهدای دوران دفاع مقدس و خانواده شهید حبیب‌الله عزیزی از شهدای واقعه منا درسال ۹۴ دیدار و از آنها تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی محمد زنگانه روز یکشنبه در این دیدارها ضمن تبریک عید سعید قربان و با تجلیل از جایگاه و شان خانواده شهدا، برلزوم رفع مسائل و مشکلات آنها تاکید کرد.

شهید محمود آهنگری از شهدای اهل سنت گنبدکاووس در سال ۶۷ در منطقه فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمد که استاندار گلستان در دیدار با همسر و فرزند آن شهید به درخواست‌های آنها بویژه تامین مسکن و اعزام به حج تمتع از محل سهمیه خانواده معظم شاهد توجه و دستور به بررسی و رفع آن در اسراع وقت توسط مسوولان متولی داد.

استاندار گلستان با خانواده ۲ شهید اهل سنت گنبدکاووس دیدار کرد
دیدار استاندار گلستان با خانواده شهید محمود آهنگری 

همچنین استاندار گلستان در دیدار با خانواده شهید "حبیب الله عزیزی" از شهدای واقعه منا در سال ۹۴ نیز برلزوم بهسازی کوچه محل سکونت خانواده شهید و تامین روشنایی آن به همراه اعزام به حج تمتع به منظور زیارت مزار شهید در عربستان از سوی مسوولان متولی تاکید کرد.

استاندار گلستان همچنین با آخوند کمال غراوی از علمای اهل سنت گنبدکاووس نیز دیدار و از تلاش‌های این روحانی عضو شورای حل اختلاف استان در صلح و سازش بین طرفین دعاوی قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، استاندار گلستان صبح امروز هم در جمع نمازگزاران اهل سنت گنبدکاووس سخنرانی کرد.

شهرستان گنبدکاووس با ۴۱۱ هزار نفر جمعیت حدود ۵۲۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha