نماینده مهریز: کمک به تقویت جبهه فرهنگی انقلاب رویکرد مجلس است

یزد- ایرنا- نماینده مردم حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: تقویت و کمک به جبهه فرهنگی انقلاب‌اسلامی جزو رویکرد مهم مجلس است که پیگیری و اقدام مناسب صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا صباغیان روز جمعه در جمع گروهی از روحانیون و نخبگان فرهنگی مهریز افزود: دشمنان با جنگ فرهنگی و ترکیبی تمامی ارزش‌های معنوی را نشانه رفته‌اند و باید با تقویت جبهه فرهنگی مقابل اهداف آنها ایستادگی کرد.

وی از تمامی تلاش‌ها و فعالیت‌های فرهنگی در شهرستان مهریز توسط تبلیغات اسلامی و سایر نهادها و تشکل‌ها قدردانی کرد و ادامه داد: همکاری مردم با نهاهای فرهنگی برای ایجاد جبهه فرهنگی انقلاب و پیگیری امور بسیار ضروری و باید تداوم داشته باشد.

همچنین رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهریز گفت: اجرای طرح تربیت و توانمندسازی مستمر روحانیون، مبلغان خواهر با رویکرد روشنگری، روحیه انقلابی و جهادی، تربیت تخصصی نیروهای تراز انقلاب اسلامی در قالب حمایت محتوایی و برنامه‌ای از مدارس و تبیین و روشنگری هدف این اداره است. 

مومن به ضرورت گسترش فعالیت‌های فرهنگی اشاره کرد و گفت: امروزه توجه همه جانبه به فرهنگ دینی و گسترش آن بر هیچ کس پوشیده نیست بنابراین انتظار می‌رود که کارگزاران و مسئولان نسبت به فراهم کردن زمینه ارتقاء فرهنگ دینی همکاری لازم را داشته باشند.

در این نشست بر ضرورت همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کمک به نهادهای فرهنگی و تبلیغی برای تحقق اهداف در راستای خدمت به مردم تاکید و مقرر شد در این خصوص توسط نمایندگان مجلس پیگیری و اقدام موثر صورت گیرد.

شهرستان مهریز ۱۰۰ روحانی و ۳۰۰ مسجد دارد.

  

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha