کارگروهی برای رفع مشکلات خودروسازان شرق کرمان تشکیل می‌شود

کرمان-ایرنا- استاندار کرمان گفت: مسائل و مشکلات خودروسازان شرق استان با تشکیل کارگروهی بررسی و پیگیری خواهد شد تا در رفع مشکلات آنها تسریع شود.

محمدمهدی فداکار روز پنجشنبه در پایان نشست با فعالان اقتصادی منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم به خبرنگار ایرنا اظهارداشت: مسایل و مشکلات خودروسازان در حوزه گمرک و برخی از مصوبات مربوط به واردات کالا بود.

به گفته وی بعضی از این مشکلات در حضور اعضای دخیل در این مسائل مانند سازمان بازرسی و گمرک مطرح شد.

استاندار کرمان ادامه داد: همچنین مقرر شد کارگروهی تشکیل شود تا مشکلات را بررسی کند و روند رفع مشکلات تسریع یابد.

وی افزود: بخشی از مشکلات خودروسازان در اختیار استان نیست و مقرر شد با پیگیری و مکاتبه پیگیری و حل شود.

فداکار اظهارداشت: شرکت‌های خودروسازی در حال تلاش برای بحث خودکفایی و افزایش ضریب تولید داخلی خودرو هستند که این تلاش خودروسازان قابل تقدیر است.

استاندار کرمان همچنین از رسیدگی و رفع محرومیت در همه مناطق استان کرمان نیز خبرداد و افزود: محرومیت در بخش‌هایی از شرق و جنوب استان وجود دارد که در سفر به شهرستان‌های مختلف از نزدیک در جریان مشکلات و محرومیت‌های این شهرستان‌ها قرار خواهیم گرفت.

به گفته وی در هر منطقه‌ای که محرومیت وجود دارد بدون هیچ تفاوتی رسیدگی می‌شود و حل مشکلات آن منطقه در دستور کار قرار خواهد گرفت. 

فداکار همچنین درباره تعیین‌تکلیف انتصاب برخی بخشداران اظهارداشت: در حال پیگیری هر چه سریعتر تعیین‌تکلیف بخشداران هستیم و بزودی جابه‌جایی‌های لازم صورت می‌گیرد.

وی در پایان گفت: به دلیل کسالتی که داشتم سفر به بم کوتاه بود و قول می‌دهم که روزهای آتی نیز سفری به منطقه داشته باشم و برخی مسایل در آن سفر مطرح و حل شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا فداکار استاندار کرمان در دومین سفر خود به شرق استان کرمان در یک ماه گذشته صبح روز پنجشنبه وارد بم شد.

وی در نشست با روحانیون و موثرین فرهنگی، فعالان اقتصادی و خانواده شهید آریایی شرکت کرد و و همچنین بازدید از شرکت‌های خودروسازی از جمله برنامه‌های این سفر بود.

شهرستان بم در فاصله ۱۹۵ کیلومتری شرق مرکز استان کرمان قرار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha