۱۲ تیر ۱۴۰۱، ۰:۳۸
کد خبرنگار: 1269
کد خبر: 84809433
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خبرکوتاه استان اصفهان

۱۲ تیر ۱۴۰۱، ۰:۳۸
کد خبر: 84809433
خبرکوتاه استان اصفهان

اصفهان-ایرنا-جشنواره خانوادگی لبخند در نجف آباد، هزینه ۱۲۸ میلیارد ریال در حوزه مدیریت شهری تیران و جان باختن شش کودک خردسال در تصادفات شهری استان اصفهان عناوین سه خبر کوتاه از استان اصفهان است.

مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد با اشاره به برنامه های تفریحی و رفاهی تابستان گفت: جشنواره خانوادگی لبخند در پنج منطقه این شهر برگزار می شود.

علیرضا خاکسار با بیان اینکه این جشنواره در پارک های شهید کبیرزاده، لاله، پارک کوهستان، فیروزه و ملت برگزار می شود، افزود: مسابقات شاد خانوادگی، آب بازی، ساخت بادبادک ها  و همایش های پیاده روی از جمله این برنامه های این جشنواره است.

وی اضافه کرد: این برنامه‌ها برای نشاط اجتماعی و در راستای خانواده محوری اجرا می شود.

صرف ۱۲۸ میلیارد ریال در حوزه مدیریت شهری تیران

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهردار تیران در نشست با جمعی از گروه های مردمی با اشاره به فعالیت های عمرانی و خدماتی سه ماهه گذشته گفت: ۱۲۸ میلیارد ریال در حوزه مدیریت شهری تیران هزینه شده که نیمی از این اعتبار را به پیمانکاران بدهکار هستیم.

حسن حجتی افزود: توزیع اعتبارات ارزش افزوده و آلایندگی امسال بر اساس برنامه هنوز محقق نشده و همین مسئله در اجرای پروژه و طرح ها اثر می گذارد.

جان باختن ۶ کودک خردسال در تصادفات شهری استان اصفهان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان گفت: امسال ۶ کودک خردسال در تصادفات شهری این استان جان خود را از دست داده اند.

سرهنگ محمدرضا محمدی با بیان اینکه این آمار در مقایسه با سال گذشته ۵۰ درصد رشد داشته است، افزود: ۴ مورد از این حوادث به دلیل ورود ناگهانی کودکان به خیابان اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: خانواده ها علاوه بر رعایت اصول ایمنی حمل و نقل مراقب فرزندان خود نیز باشند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha