۱۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۵:۴۲
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 84809076
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴٠ میلیارد ریال برای تکمیل ترمینال جدید فرودگاه شهدای ایلام اختصاص یافت

ایلام - ایرنا - مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: دولت سیزدهم ۴٠ میلیارد ریال اعتبار را جهت تکمیل ترمینال جدید فرودگاه شهدای ایلام اختصاص داد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فرودگاه ایلام، محمدجواد یگانه روز شنبه اظهار داشت: کار احداث ترمینال فرودگاه شهدای ایلام در ۲ فاز سال ۹۲ آغاز شد که فاز اول آن سال ۹۶ به اتمام رسید و فاز دوم هم اکنون با پیشرفت ۹٠ درصد در حال ساخت است.

وی افزود: در سفر اخیر معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران به استان و بازدید از ترمینال جدید فرودگاه شهدای ایلام مبلغ ۴٠ میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل این پروژه اختصاص یافت که تاکنون از این میزان ۱۴ میلیارد ریال جذب شد و مابقی طی ۲ ماه آینده همزمان با پیشرفت پروژه پرداخت خواهد شد.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام بیان کرد: تجهیزات داخل ترمینال به مبلغ ۶۵ میلیارد ریال خریداری شده که در صورت تکمیل نصب می شود.

جابجایی ۳۹ هزار ۳۵٠ مسافر از طریق فرودگاه شهدای ایلام 

وی ادامه داد: از ابتدای سالجاری تا پایان خردادماه در مجموع ۳٠۶ نشست و برخاست با جابجایی ۳۹ هزار ۳۵٠ مسافر در فرودگاه شهدای ایلام انجام شده است.

یگانه بیان داشت: همچنین در این مدت ۳۴۳ هزار کیلوگرم بار از طریق چهار شرکت هواپیمایی اسمان، زاگرس، ماهان و ایران ایر در مسیرهای ایلام _ تهران، ایلام _ مشهد و برعکس صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: روزانه ۷٠٠ مسافر و هفتگی پنج هزار مسافر از طریق فرودگاه شهدای ایلام جابجا می شوند.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام افزود: فرودگاه شهدای ایلام آمادگی راه اندازی پرواز ایلام _ نجف و برعکس در ایام اربعین را در صورت داشتن متقاضی دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha