۱۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۱:۵۷
کد خبرنگار: 1429
کد خبر: 84808627
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اقناع نسل جوان نیازمند جهاد علمی و ادراکی حوزه های علمیه است

ایلام - ایرنا - مدیر حوزه های علمیه کشور و عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به اینکه نظریه نظام اسلامی و ولایت فقیه یک رویکرد کلان و جدید در دنیای معاصر است، امروز اقناع نسل جوان نیازمند جهاد علمی و ادراکی حوزه های علمیه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله علیرضا اعرافی روز شنبه در نشست شورای  اداری استان ایلام اظهار داشت: گفتمان انقلاب اسلامی که مورد تهاجم دشمنان قرار دارد، به دلیل این است که منظومه فکری جدیدی را ارایه کرده و دنیا را شگفت زده کرده است.

وی افزود: حوزه، اخلاق و معنویت مدار است و در ذات خودش باید پیراسته از ارزش های دنیایی باشد.

عضو فقهای شورای نگهبان تاکید کرد: باید تربیت در حوزه های علمیه به گونه ای باشد که هم جامعه و همه خود را به سوی معنویت و تعالی هدایت کرده و عامل به آن باشند.

آیت الله اعرافی یادآور شد: حوزه های علمیه سیاسی بوده و نگاه سیاسی یک حقیقت انکار ناپذیر است که در طول تاریخ این نگاه محور تحولات بزرگی در جامعه بوده است.

وی اضافه کرد: دشمنان، جنگ ترکیبی و ابزارهای پیچیده ای را در فضای واقعی و مجازی برای مقابله با گفتمان انقلاب اسلامی به راه انداخته اند که نشان می دهد این گفتمان، گفتمان قوی در سطح جهان است.

مدیر حوزه های علمیه کشور گفت: امروز به یک مقاومت علمی، ادراکی و درونی برای نسل جوان نیاز داریم تا در مقابل جنگ ترکیبی دشمن ایستادگی کرده و آنان را به عقب برانیم.

آیت الله اعرافی اظهار داشت: انقلاب اسلامی امتداد قیام عاشوراست و حوزه ها باید پاسخگوی نیازهای فکری جوانان و اقشار مختلف مردم باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیر حوزه های علمیه کشور و عضو فقهای شورای نگهبان با حضور در استان ایلام در نشست شورای اداری استان شرکت کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha