برگزاری بخش معارفی مسابقات قرآن جمهوری اسلامی به قم واگذار شد

قم- ایرنا- بخش معارفی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی به میزبانی استان قم برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، دبیر برگزاری بخش معارفی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی روز سه‌شنبه در نشست خبری در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، اظهار داشت: بخش معارفی این دوره از مسابقات در سه بخش تفسیر عمومی قرآن و سوره مبارکه شعرا و نهج البلاغه و دعاهایی از صحیفه سجادیه ترتیب خواهد یافت.

سید محمد صالحی نژاد افزود: ثبت نام بخش معارفی از ۲۱ اردیبهشت گذشته شروع شد و تا ۲۵ خرداد ادامه داشت اما ثبت نام تا دهم تیرماه تمدید شده‌است.
وی عنوان کرد: با توجه به این که قم‌ میزبانی این دوره از بخش معارفی را دارد کار ویژه ای در این استان انجام‌ شد و با مراکز حوزوی و دانشگاهی ارتباط برقرار شده‌است.
وی ابراز داشت: تیزر تبلیغاتی این بخش از مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی آماده شده‌است و ضمن انتشار در شبکه‌های اجتماعی از صدا و سیمای استانی قم نیز پخش می‌شود.
صالحی نژاد افزود: شرکت کنندگان بخش معارفی مردادماه به صورت آنلاین در مرحله اول مسابقات شرکت کرده و به سئوالات چهار گزینه‌ای پاسخ می‌دهند. مرحله نهایی نیز آذرماه به صورت حضوری با حضور ۱۵۰ نفر از خواهران و برادر منتخب در مدرسه امام کاظم(ع) قم برگزار خواهد شد.
دبیر برگزاری بخش معارفی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی یادآور شد: مسابقات در این بخش برای افراد بالای ۱۸ سال است و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام به سامانه اینترنتی  www.quraniran.ir  کنند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha