معاون آبفا: ۲۰ هزار میلیارد تومان به آبرسانی روستاهای دورافتاده کشور اختصاص یافت

همدان-ایرنا- معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب گفت: ۱۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار به منظور آبرسانی به روستاهای دورافتاده و محروم کشور در قالب جهاد آبرسانی اختصاص یافته است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی آبفا استان همدان «مجید آقازاده حبشی» روز پنج‌شنبه در جمع مدیران شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به موضوع جهاد آبرسانی با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)، افزود: در این راستا حدود ۱۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار به منظور آبرسانی به روستاهای محروم کشور در قالب جهاد آبرسانی و انعقاد قرارداد با قرارگاه امام حسن(ع) در نظر گرفته شده که تاکنون هفت هزار میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

وی، مدت اجرای این طرح را در قرارداد مذکور 2.5 سال عنوان کرد و اظهار داشت: اجرای این طرح عظیم نیاز به حمایت، نظارت و همکاری دستگاه‌های مربوطه و نمایندگان مجلس دارد.

آقازاده خاطرنشان کرد: نیروی خوبی برای اجرای این طرح بسیج شده و قرارگاه امام حسن(ع) توسط چهار بخش بسیج سازندگی، نیروی زمینی، نیروی دریایی و قرارگاه خاتم این کار را در سطح کشور انجام می‌دهند.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب کشور با تاکید بر اینکه دیدگاه ما به قرارگاه امام حسن(ع) نگاه پیمانکار و کارفرما نیست، افزود: قرارگاه امام حسن(ع) را در به سرانجام رساندن پروژه‌های محرومیت‌زدایی بازوی مهم اجرایی این شرکت می‌دانیم.

آقازاده تصریح کرد: باید همت همگانی را در به ثمر رسیدن پروژه‌های محرومیت‌زدایی و آبرسانی به روستاهای محروم به کار گیریم و به ثمر نشستن اینگونه پروژه‌ها را سرعت بخشیم.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب کشور افزود: امروز مدیریت توزیع و مصرف آب نیازمند بهره‌گیری از روش‌های نوین است و البته در این مسیر اصحاب رسانه ضمن آگاهی بخشی به عموم می‌توانند همکار ما باشند.

وی با اشاره به اینکه با تلاش شما عزیزان در همدان و به ویژه در مناطق حاشیه‌ای شهر اقدامات خوبی انجام شده است، تصریح کرد: استاندار همدان نیز از مدیرانش به شایستگی حمایت می‌کند اگرچه اگر کم کاری صورت گرفته بود این حمایت‌ها هم وجود نداشت.

معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سفر به همدان از پروژه آبرسانی بین حوضه ای تالوار به همدان نیز دیدن کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha